Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Influencermarketing

gerelateerde topics

  • influencers
  • interpolis
  • influencer marketing
  • advertising
  • podcast

influencermarketing experts


  • Aantal blogs: 1
  • Lisa Guldenaar
    Aantal blogs: 1

  • Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Hoe meet je ROI bij influencer-marketing?

    Hoe meet je ROI bij influencer-marketing?

    De laatste, meest belangrijke stap van elke influencer-marketingcampagne is het analyseren van de resultaten. Dit helpt jou bij het bepalen van de juiste influencers en de hoogte van het budget voor de volgende campagne. Hoe doe je dit? En welke data moet je hiervoor gebruiken?  Dat hangt af van het doel!

    Lees verder »
    • Lisa Lieke (Promoty )
    • 18 februari 2021
    • Social media Direct marketing Contentmarketing Data analytics Strategie
      • 5184
      • 0
  • Dit is waarom mensen producten kopen die door Insta-influencers worden gepromoot

    Dit is waarom mensen producten kopen die door Insta-influencers worden gepromoot

    Influencer-marketing op Instagram is booming business: een industrie die 2 miljard euro omzet en in de loop van dit jaar naar verwachting zal doorgroeien naar 5 tot 10 miljard euro. Maar moeten consumenten niet bewuster worden gemaakt van de invloed van influencers op hun gedrag? Worden we te gemakkelijk verleid om producten te kopen die door influencers worden gepromoot, terwijl ze helemaal niet oprecht zijn en het alleen maar doen voor de poen?

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 27 februari 2020
    • Social media Contentmarketing
      • 17708
      • 0
  • Merken en muziek: nemen artiesten de plek in van omstreden social influencers?

    Merken en muziek: nemen artiesten de plek in van omstreden social influencers?

    Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van een merk of organisatie met groot succes tot gevolg. We zagen artiesten als Donnie, Snelle en Merol zelfs aanschuiven bij actualiteitenprogramma’s of hun verhaal doen in grote interviews. Is de rol van social influencers na verschillende excessen uitgespeeld en hebben reclamebureaus hun pijlen nu op muzikanten gericht?

    Lees verder »
    • Gijs Moonen (Ovide Agency)
    • 3 februari 2020
    • Social media Contentmarketing
      • 14046
      • 0
  • Podcast: What’s next in influencer marketing

    Podcast: What’s next in influencer marketing

    Er komen steeds meer podcasts, ook over marketing. Een frisse nieuwkomer is de tweewekelijkse podcast What’s Next in Influencer Marketing van bureau 3sixtyfive. Samen met een expert worden trends geduid. De vierde aflevering gaat over B2B-influencermarketing met als gast Marcel Molenaar, country manager Linkedin Benelux. Hij bespreekt de opkomst van influencer-campagnes gericht op zakelijke doelgroepen.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 20 september 2019
    • Contentmarketing
      • 8420
      • 0
  • Bas van Teylingen: “Fake influencers zullen snel door de mand vallen”

    Bas van Teylingen: “Fake influencers zullen snel door de mand vallen”

    Bas van Teylingen, chief creative officer en partner bij online videobureau Online Cookie Collective, is een van de sprekers op de tweede editie van het Influencer Marketing Event, dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. We blikken vast met hem vooruit.

    Lees verder »
    • MarketingTribune
    • 3 september 2019
    • Advertising Social media Contentmarketing
      • 8600
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you