Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Klantonderzoek

gerelateerde topics

  • nps
  • klantervaring
  • experience data
  • klantrelatie
  • klantsignaal

klantonderzoek experts

  • Shana Snellen
    Aantal blogs: 1
  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1
  • Zanna van der Aa
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Who the f**k is mijn klant?

    Who the f**k is mijn klant?

    Wie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel? En de klanten die je hebt, zijn dat ook degenen die je wilt? Om dat helder in kaart brengen, kunnen ‘buyer persona's’, concrete fictieve profielen van jouw klanten, je helpen bij het maken van keuzes in productontwikkeling en marketing. Hoe je dat doet, lees je hier.

    Lees verder »
    • Stefan Picavet (Marketing Madheads)
    • 2 april 2020
    • Data analytics Strategie
      • 95962
      • 0
  • X + O = een volledig beeld van de customer experience

    X + O = een volledig beeld van de customer experience

    Elle King schreef al een liedje over de X’s and the O’s, in 2007 verscheen er een film met Clayne Crawford met dezelfde naam en bij boter-kaas-en-eieren maken we ook gebruik van deze symbolen. Maar wist je dat deze twee letters ook belangrijk zijn in de e-commercewereld? En dan wel als het gaat om X-data en O-data? Door het combineren van deze twee typen data kun je alles te weten komen over de klant. 

    Lees verder »
    • Shana Snellen (SAP Customer Experience)
    • 19 juni 2019
    • Data analytics
      • 5136
      • 0
  • Janneke van den Heuvel (TryLikes): “Wij willen de fysieke wereld van klantbeleving meetbaar maken”

    Janneke van den Heuvel (TryLikes): “Wij willen de fysieke wereld van klantbeleving meetbaar maken”

    "Online kun je alles meten en snel verbeteren", aldus Janneke van den Heuvel, co-founder van TryLikes. "Wij wilden de fysieke wereld meetbaar en slim maken. Toen kwamen we al heel snel op klantbeleving."

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 13 juni 2017
    • Customer experience
      • 11648
      • 0
  • Wil je succesvol zijn in klantbeleving? Vraag dan niet aan de klant wat belangrijk is

    Wil je succesvol zijn in klantbeleving? Vraag dan niet aan de klant wat belangrijk is

    De onderzoeken over de rol van het onbewuste in onze besluitvorming zijn het niet helemaal eens, maar geven allemaal tussen de 75 procent en 95 procent aan. Als dat zo'n grote rol speelt waarom vraagt dan vrijwel iedereen in hun onderzoek om de klantbeleving te verbeteren expliciet aan klanten wat er voor hen toe doet? In dit artikel een hartgrondig betoog voor een andere aanpak. Met bewezen resultaat in de praktijk.

    Lees verder »
    • Zanna van der Aa (Accelerate In Experience)
    • 7 februari 2017
    • Customer experience E-commerce
      • 25340
      • 3
  • Zo ga je in 2017 wel meer naar de klant luisteren

    Zo ga je in 2017 wel meer naar de klant luisteren

    Het nieuwe jaar is aangebroken, inclusief een lijst aan goede voornemens. Dit doet vrijwel iedereen op persoonlijk vlak, maar ook steeds vaker op organisatieniveau. Het is geen gewaagde voorspelling om te zeggen dat veel bedrijven "meer naar de klant luisteren" hoog op het lijstje hebben staan.

    Klantfeedback is voor bedrijven dan ook essentieel om te achterhalen of ze op de goede weg zijn. Onderstaande ‘goede voornemens’ zijn vrijwel allemaal op basis van wat ik zelf zie en hoor in de markt. Dit overzicht is daarom zeker niet uitputtend, want ik heb de waarheid niet in pacht. Laat daarom ook vooral in de comments jouw goede voornemens voor 2017 op dit gebied horen!

    Lees verder »
    • Lars van Wieren (Starred)
    • 17 januari 2017
    • Customer experience Data analytics
      • 20402
      • 4

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you