Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Marketingloopbaan

gerelateerde topics

  • linkedin
  • marketingonderzoek
  • marketingopleiding
  • marketing young profs
  • marketingdiploma

marketingloopbaan experts

  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 3

  • Aantal blogs: 1
  • Martin Huisman
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Marketingvak in Verandering #1: Arjan Rattink SMP - RVS Marketing

    Marketingvak in Verandering #1: Arjan Rattink SMP - RVS Marketing

    'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites 2500 jaar geleden al optekenen en dat geldt zéker voor marketing. De theorie, maar ook de praktijk innoveert in hoog tempo, al is lang niet elke innovatie even relevant en is het soms lastig vast te stellen wat hoofd- en bijzaken zijn. Of waren. In deze nieuwe M!-serie over veranderingen in het vakgebied komen senior marketeers aan het woord over inzichten die met de jaren zijn gekomen. Ter lering en vermaak.

    Lees verder »
    • NIMA
    • 8 oktober 2021
    • Loopbaan
      • 4340
      • 0
  • De peilstok gaat weer in het marketingvak

    De peilstok gaat weer in het marketingvak

    Afgelopen jaar hebben we een grootschalig onderzoek verricht naar marketeers en hun beroepspraktijk. Datzelfde onderzoek starten we ook dit jaar weer op. En we vragen je dan ook om je input. Je wordt door ons wel vaker gevraagd om deel te nemen aan een onderzoek, maar dit is een belangrijke. We stellen het zeer op prijs als je de vragenlijst invult. We stellen er zelfs iets tegenover.

    Ga naar de enquête

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 19 juli 2021
    • Advertising Marketingfacts Loopbaan Strategie Brand management
      • 3840
      • 0
  • Marketingbaan populair onder jonge professionals

    Marketingbaan populair onder jonge professionals

    In de Top-100 populairste banen van 2020 van banenplatform Magnet.me staan evenveel banen in de marketingsector als het jaar ervoor. Er stonden minder banen in de IT en retail in de Top-100 dit jaar. Banen bij de overheid en in de logistiek doen het daarentegen beter dan in 2019.

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 27 januari 2021
    • Advertising Loopbaan Strategie Brand management
      • 7470
      • 0
  • Wat ben je nou echt waard?

    Wat ben je nou echt waard?

    Kom, we praten elkaar de put uit. In de nieuwe economische werkelijkheid gaan banen wegvallen, worden posities tegen het licht gehouden en zul je jezelf moeten verkopen. Of je moet juist brainpower ínkopen. Voor marketeers die langer dan vijf jaar van school zijn, heeft het zin om eens onder elkaar te zetten wat ze zoal hebben uitgevoerd, behaald en bijgewoond. Eén punt per intensief uur, dertig per jaar, kom je daaraan? Mooi!

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 23 april 2020
    • Social media Media Loopbaan Strategie
      • 11826
      • 1
  • Wannabe-marketeers bluffen zich wel naar binnen

    Wannabe-marketeers bluffen zich wel naar binnen

    Wie naar een marketingspecialist zoekt, vraagt zelden om een bewijsbaar kennisniveau. Eén blik door de eerste vacatures die je – bijvoorbeeld – op de Nationale Vacaturebank tegenkomt, leert je dat je in het ergste geval moet kunnen laten zien dat je studie Commerciële Economie werd genoemd – diploma geen bezwaar. Op zich is dat prima als iedereen ermee uit de voeten zou kunnen, maar in werkelijkheid fantaseren heel wat sollicitanten hun relevante werk- en denkniveau gemakzuchtig bij elkaar. Ervaring telt, lijken ze te denken. Een staaltje blufpoker helpt ook. Het oppoetsen van het cv is in het ergste geval ordinaire fraude. Dat moest maar eens afgelopen zijn.

    Lees verder »
    • Martin Huisman (Johnson factory)
    • 26 september 2018
    • Data analytics Marketingfacts Loopbaan
      • 18934
      • 11

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you