-
Media Distillery volgt mediawaarde in video
Het is voor grote bedrijven en organisaties interessant om te weten wanneer zij op televisie en platforms voorbij komen. Media Distillery kan dat bijhouden. "We richten ons op merken, maar ook op bedrijven zoals KPN en Ziggo: de tv-operators, die ontzettend veel videocontent hebben maar daar eigenlijk heel weinig van weten. Zij weten niet wat er in een talkshow gezegd wordt, wat de onderwerpen zijn die aan bod komen. Dat kunnen wij ze vertellen", aldus Joost de Wit, founder en CPO van Media Distillery.
-
Media-monitoring 2.0: van output naar inzicht
Media-monitoring: in het huidige tijdperk zijn de mogelijkheden oneindig. Het aantal monitoring-tools en digitale oplossingen groeit en alles is tegenwoordig meetbaar. Data is overal en het verzamelen, monitoren en analyseren ervan is nog nooit zo makkelijk geweest. Toch staan we nu voor uitdagingen. Hoe gaan we om met fake news? En hoe kunnen we relevantie blijven vinden in data en de vertaalslag naar inzichten en uiteindelijk concrete acties? Deel 1 van deze blogreeks gaat over de shift die nodig is in media-monitoring.