Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Nima Register Marketeers

gerelateerde topics

  • boekrecensie
  • boek
  • boeken
  • wetgeving
  • leiderschap

nima register marketeers experts


  • Aantal blogs: 10
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Gezonde groei

    Gezonde groei

    Welke boeken gaan er tegenwoordig niet over groei? Een eerste logische reactie, je ook beseffend dat stilstand achteruitgang is. Als ondernemer moet je dus wel groeien. Is dat een logische verklaring, zou je je afvragen? Wat ís dan eigenlijk groei? En wanneer draagt groei bij aan succes, dat van je klanten, van je collega’s en van de maatschappij? Wanneer je je verdiept in de auteurs van dit boek, Jansen en Mom, dan zie je dat beiden onder andere hoogleraren zijn aan de Rotterdam School of Management. Is het dan wel een boek voor ons, mensen in de praktijk? Ondernemers, marketingdeskundigen, communicatieprofessionals, strategisch consultants en alle andere deskundigen die ik nu nog niet heb genoemd...

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 18 februari 2022
    • Innovatie Strategie
      • 2618
      • 0
  • Oud-directeur Martin Huisman Erelid van NIMA

    Oud-directeur Martin Huisman Erelid van NIMA

    Het NIMA, de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales heeft zijn oud-voorzitter en -directeur Martin Huisman uitgeroepen tot erelid. Het bestuur en de Ledenraad waren van mening dat Huisman die benoeming verdiende. Het is pas de achtste keer sinds 1966 dat iemand is benoemd tot erelid van NIMA.

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 21 juni 2021
    • Marketingfacts Loopbaan Strategie
      • 4466
      • 0
  • Het belang van aandacht: zo verdien je het

    Het belang van aandacht: zo verdien je het

    Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Aandachtsmarketing' van Klaas Weima, over aandacht als marketingmiddel: hoe het te krijgen, verdienen én in te zetten.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 17 januari 2020
    • Direct marketing Contentmarketing Strategie
      • 9014
      • 0
  • KPI-denken: hou je strategie meetbaar

    KPI-denken: hou je strategie meetbaar

    Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Key Performance Illusies' van Coen de Bruijn.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 3 januari 2020
    • E-business Data analytics
      • 11050
      • 0
  • Eerste hulp bij contentrecht

    Eerste hulp bij contentrecht

    Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: '#contentrecht' van Charlotte Meindersma.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 20 december 2019
    • Contentmarketing
      • 12642
      • 0
  • Marketing voor verenigingen

    Marketing voor verenigingen

    Marketing is binnen verenigingen een hot topic. Door de toenemende individualisering ligt het klassieke businessmodel van verenigingen onder vuur en is verandering noodzakelijk om te kunnen overleven. In de literatuur is er echter nog weinig aandacht voor deze groeiende marketingniche. Sterker nog: 'Vernieuwen met Vereniging 3.0' van auteur Ivan Pouwels is het eerste boek in zijn soort.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 1 november 2019
    • Advertising E-business Contentmarketing
      • 10324
      • 0
  • Zelfsturing is niet, nee, nooit af

    Zelfsturing is niet, nee, nooit af

    Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Ditmaal: 'Maar hoe dan?' over zelfsturing in een organisatie. Auteur Joost Ramaer belicht dit thema door in te zoomen op de werkwijze van Sander Hoeken, Head of Strategy bij Infocaster. Hoe doet hij dat toch?

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 13 september 2019
    • Contentmarketing Loopbaan
      • 6862
      • 0
  • Een sterk merk in de zorg

    Een sterk merk in de zorg

    Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Ditmaal 'Power to the people - Sterk merk in de zorg' van Marian Draaisma en Sjors van Leeuwen.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 30 augustus 2019
    • Contentmarketing
      • 7500
      • 0
  • Hoe heb je effect met social media?

    Hoe heb je effect met social media?

    In haar derde boek 'Super Social' legt socialmedia-trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect hebt met de inzet van sociale media. Nu algoritmes continu veranderen, wordt het steeds moeilijker om je doelgroep te bereiken. Daardoor dreigen ondernemers en marketeers de handdoek in de ring te gooien. Niet nodig, volgens de auteur.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 12 juli 2019
    • Social media
      • 46060
      • 1
  • Boekrecensie: Is er echt sprake van een Cocreatie Revolutie?

    Boekrecensie: Is er echt sprake van een Cocreatie Revolutie?

    Welke vakliteratuur is relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'Cocreatie Revolutie' van Stefanie Jansen en Maarten Pieters.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 10 mei 2019
    • E-business
      • 6212
      • 0
  • De kracht van organisch leiderschap

    De kracht van organisch leiderschap

    Eindelijk eens een managementboek dat ook leuk is om te lezen. Ronald van der Molen heeft in 'De kracht van organisch leiderschap' een prachtige metafoor gevonden in de natuur om organisch leiderschap in al zijn facetten uit te leggen. Gecombineerd met voorbeelden omtrent situaties waarbij organisch leiderschap al dan niet wordt toegepast, maakt dat dit boek bijna een feest om te lezen.

    Lees verder »
    • NIMA Register Marketeers (NIMA)
    • 12 april 2019
    • E-business Loopbaan
      • 8004
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you