Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Nu.nl

gerelateerde topics

  • branded content
  • contentstrategie
  • advertorials
  • media
  • sponsored content

nu.nl experts

  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 1
  • Simone Krouwer
    Aantal blogs: 1
  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • “Personalisatie is voor vernieuwd Nu.nl het sleutelwoord”

    “Personalisatie is voor vernieuwd Nu.nl het sleutelwoord”

    Nu.nl heeft voor het eerst in zes jaar een merkcampagne om nieuwsconsumenten beter aan zich te binden. Reclamebureau Fitzroy bedacht de nieuwe pay-off ‘Non-stop-Nu.’ Hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman vertelt over de campagne en koers van Nu.nl, maar ook over het veranderende medialandschap. "Tijd is onze grootste concurrent. En nieuws is geen Netflix."

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 11 september 2018
    • Advertising E-business Contentmarketing
      • 10410
      • 0
  • De 10 belangrijke learnings van NU.nl over mobile native advertising

    De 10 belangrijke learnings van NU.nl over mobile native advertising

    Wat heb je aan goede content als niemand die te zien krijgt? Nu zoveel bedrijven zich bezighouden met het produceren van content, is een goede distributiestrategie minstens zo belangrijk als het brengen van een sterk verhaal. Praktisch alle grote nieuwsmedia bieden adverteerders naast display advertisements daarom ook de optie om te adverteren via ‘branded content’ of ‘native advertisements’: advertenties die qua vorm en inhoud op de redactionele content op de nieuwswebsite aansluiten.

    Ook NU.nl speelt met NUstudio in op de vraag van adverteerders om samen goede content onder de aandacht van lezers te brengen. De hoeveelheid native advertisements is in het afgelopen jaar met ruim twintig procent gegroeid en de advertenties scoren over het algemeen goed op clicks en engagement.

    Lees verder »
    • Simone Krouwer (Universiteit Antwerpen)
    • 24 april 2017
    • Advertising
      • 18540
      • 2
  • Charlotte Nijs (NU.nl): “Iedereen kan content maken, maar impact realiseren is een vak apart”

    Charlotte Nijs (NU.nl): “Iedereen kan content maken, maar impact realiseren is een vak apart”

    Naar aanleiding van een interview dat ik had met NU.nl’s hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman kreeg ik de vraag of ik ook de commerciële redactie wilde interviewen. In mijn betoog "Fuck bereik, ga voor impact" beweer ik dat je als titel beter kunt beslissen over welke commerciële samenwerkingen je aan kunt gaan als je exact weet wat je missie is. Dus wilde ik graag checken of dat klopt. Vandaar dat ik het gesprek over branded content aanging met NUstudio’s creative director Charlotte Nijs.

    Lees verder »
    • Gonnie Spijkstra (Story First)
    • 11 april 2017
    • Advertising Contentmarketing
      • 24860
      • 0
  • Gert-Jaap Hoekman (NU.nl): “We openen de site voor andere uitgevers om nog relevanter te zijn”

    Gert-Jaap Hoekman (NU.nl): “We openen de site voor andere uitgevers om nog relevanter te zijn”

    NU.nl is met afstand de grootste nieuwssite van Nederland. En dat wil hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman graag zo houden. Zijn belangrijkste besluit sinds zijn aanstelling op 25 juni 2013: “We gaan NU.nl openstellen voor andere uitgevers. Zodat NU.nl niet meer alleen de plek is waar de redactie publiceert, maar het een platform wordt waarop ook anderen kunnen publiceren. Dat is wat je nu gaat zien. Heel langzaam, want het is best spannend.”

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 4 april 2016
    • E-business
      • 7470
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you