Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Positioneren

gerelateerde topics

  • positionering
  • merken
  • analyse
  • checklist
  • nima masterclass

positioneren experts

  • Babs Muljadi
    Aantal blogs: 1
  • Gaby Siera
    Aantal blogs: 1
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Communicatiemedewerker (20-24u)

    Communicatiemedewerker (20-24u)

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Bynco: unicorn in wording?

    Bynco: unicorn in wording?

    Kavak is Mexico’s eerste unicorn. Kavak? Ja, een platform voor tweedehands auto’s. Gestart in 2016, vier jaar later al op meer dan 1 miljard dollar gewaardeerd. In Nederland hebben we geen Kavak maar wel Bynco, qua concept enigszins vergelijkbaar, en een innovatief platform waar je als consument een gebruikte auto kunt kopen met, zo zegt Bynco zelf, 'voor de sector ongekend gemak en zekerheid'.

    Lees verder »
    • Marc Westeneng (Flowresulting)
    • 20 oktober 2020
    • E-business Customer experience E-commerce Brand management
      • 17874
      • 0
  • Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

    Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

    “Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over tot actie?” Het zal je verbazen hoe vaak ik deze vraag krijg. Als we het hebben over hoe je marketing moet inzetten om de juiste klanten aan te trekken en meer te verkopen, dan willen veel ondernemers metéén actie. I get it, ze willen resultaat. Maar als je er over nadenkt is het niet logisch.

    Lees verder »
    • Babs Muljadi (De Marketing Ninja)
    • 13 juli 2020
    • Customer experience Strategie
      • 5060
      • 0
  • Zes manieren waarop merken zich kunnen positioneren in het nieuwe normaal

    Zes manieren waarop merken zich kunnen positioneren in het nieuwe normaal

    In de afgelopen maanden waren we toeschouwers van een grote en plotselinge verandering in de samenleving, van een gezondheidscrisis tot een financiële en sociale crisis. Sindsdien is de grote vraag: hoe gaat de toekomst eruit zien, wat is het ‘nieuwe normaal’ en hoe kunnen we een economie bouwen op nieuwe en sterk veranderende (omgangs)regels? Het antwoord ligt in weerbaarheid en veerkracht, of in het Engels: resilience.

    Lees verder »
    • Gaby Siera (Beautiful Lives)
    • 3 juli 2020
    • Strategie Brand management
      • 6376
      • 0
  • Positioneer je weg uit het midden

    Positioneer je weg uit het midden

    Positioneren. Marcel Aalders, zelfstandig marketingadviseur, ook wel (interim-)manager, maar vooral gekend als marketing-eindbaas van een indrukwekkende rij familiebedrijven, retailers, corporates en vooral financials, maakte er onverkort zijn ding van. Het vinden, claimen, ontwikkelen en verdedigen van een plek onder de zon. Jouw plek. Een vraaggesprek over positioneren dus, waar volgens hem echt élke marketeer mee aan de slag moet. En jaja, dat kún je leren: "Ik hou erg van merken die een mentaliteit claimen."

    Lees verder »
    • Luuk Ros (NIMA Nederlands Instituut voor Marketing)
    • 19 juli 2019
    • Contentmarketing Customer experience Data analytics
      • 9992
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you