-
ReclameReview: de Vrienden van Amstel zijn terug!
We waren bijna vergeten hoe ze eruitzien, maar de drie vrienden van Amstel zijn terug in de nieuwe campagne van het biermerk. Alleen gaat die campagne niet over hen...
-
ReclameReview: gaat de knullige video van M line met Kjeld Nuis werken?
Je houdt je beter aan je goede voornemens als je fit bent. Daarom is goed slapen zo belangrijk, aldus matrassenfabrikant M line. In deze campagne probeert schaatser Kjeld Nuis ons te overtuigen van het belang van goede nachtrust.
-
ReclameReview: eenzaam ben je nooit alleen, ook niet als jongere
De donkere dagen voor kerst zijn er weer en dan is er ook nog een lockdown... Young Impact zet zich om die reden extra in voor eenzame jongeren met deze campagne.
-
ReclameReview: Fisherman’s Friend komt FF met nieuwe campagne
Als je FF hebt, bekijk dan FF de nieuwe commercials van Fisherman's Friend. Dat animeert lekker FF je dag.
-
ReclameReview: Pepsi MAX vraagt veel van zijn doelgroep met de hiphopkerst
'Christmas Refreshed', zo noemt Pepsi deze campagne waarin twee Britse hiphoptalenten centraal staan.
-
ReclameReview: ouder worden zoals Willeke Alberti, dat voelt een beetje wrang
Het ministerie van VWS wil ouderen 'empoweren' met deze campagne, waarin Willeke Alberti haar levenswijsheid deelt met een jongere versie van zichzelf.
-
ReclameReview: Kerst met McDonald’s, liever wordt het niet
Nee, natuurlijk is McDonald's niet het eerste waar je aan denkt als het om kerst gaat (toch?). Maar in deze commercial weten ze toch de link te leggen.
-
ReclameReview: 5G van T-Mobile voor de unlimiteds met hoofdrol voor Typhoon
Niemand minder dan Typhoon verwoordt in deze nieuwe campagne van T-Mobile wat het betekent om Unlimited te zijn.
-
ReclameReview: BUX Zero vertelt niet het hele verhaal
Wat aardig van BUX dat ze ons gratis een app geven waarmee we commissievrij kunnen beleggen in aandelen en ETF's (wat zijn dat eigenlijk?). Maar tegenwoordig weten mensen toch wel dat als iets gratis is, zij zelf het product zijn?
-
ReclameReview: PUUR helpt je naar de rookvrije overkant
Als het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport jou als roker iets komt vertellen, dan zal het wel enorm belerend zijn, toch? Niet dus. In deze campagne zien we dat het ook anders kan.
-
ReclameReview: Blue Band maakt een te grote stap in nieuwe campagne
'Het belangrijkste is dat je goed voor je kinderen zorgt, dat je ze wat meegeeft', aldus Blue Band in hun nieuwe campagne. Daarin richt het merk zich vooral op ouders met opgroeiende kinderen.
-
ReclameReview: SamenGezond is een beetje betuttelend, maar geloofwaardig
Goede voornemens hebben we allemaal. Vooral op het gebied van gezonder leven. Maar doe het maar eens écht... Gezondheidsprogramma SamenGezond probeert met deze nieuwe campagne mensen het laatste zetje richting een gezonde levensstijl te geven.
-
ReclameReview: PostNL bezorgt bijzondere en lieve momenten
Het bezorgen van pakketjes gaat veel verder dan alleen het bezorgen van pakketjes. Dat is de boodschap die PostNL in de nieuwe feelgood-campagne verkondigt.
-
ReclameReview: SharePeople wil zzp’ers wakker schudden
Zo'n 80 procent van de zzp'ers heeft geen arbeidsongeschiktheidsverzekering. Vooral omdat ze deze duur vinden. SharePeople heeft een boodschap voor deze doelgroep: "Ben jij ook zo'n zzzzzzzzp'er die nog steeds niks heeft geregeld voor arbeidsongeschiktheid? Tijd om wakker te worden."
-
ReclameReview: natuurlijk is elke dag anders volgens Zonnatura
Zonnatura staat bekend als merk dat natuurlijke producten biedt. Heel veel natuurlijke producten. Daardoor kan 'natuurlijk' elke dag iets anders inhouden, want er zijn meer dan honderd verschillende biologische producten om uit te kiezen.