-
Zo slecht is jouw Spotify en Prof G doet zijn voorspellingen voor 2021
En wij dachten dat 2020 een vreemd jaar was. Welkom 2021. Dus gewoon maar terug naar de basis en een normale weekupdate met de 10 meest interessante verhalen van de afgelopen periode.
-
Merkvraag 8: zijn merken in deze digitale tijd overbodig?
Iedere week behandel ik een basale, maar belangrijke merkvraag. Dit is nummer 8. Waarschijnlijk ken je deze situatie als merkbouwer: je hebt je flink verdiept in de merkmaterie. De definitie van je merk is scherp en je ambities zijn helder. Dan staat er ineens een eigentijdse slimmerik voor je. Die stelt dat merken in het digitale tijdperk niet meer belangrijk zijn. Is dit zo?
-
De week van Koot: Yuval Noah Harari, Clayton Christensen & TikTok
Ergens kwam deze week onderstaande quote van Steven Covey voorbij. Misschien is dit ook wel een van de essenties van ons vak. “The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.” Hier is weer de update met het laatste nieuws van deze week.