Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Thuiswerken

gerelateerde topics

  • coronacrisis
  • branding
  • open source
  • merkstrategie
  • personal branding

thuiswerken experts

  • Jan Wildeboer
    Aantal blogs: 1
  • Erdinc Sacan
    Aantal blogs: 1
  • Claire Bijl
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Medior Communicatiemedewerker

    Medior Communicatiemedewerker

  • Marketing and Communication Advisor

    Marketing and Communication Advisor

  • Ervaren Marketeer

    Ervaren Marketeer

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Thuiswerken: een vloek of een zegen voor je personal brand?

    Thuiswerken: een vloek of een zegen voor je personal brand?

    Waar we ons misschien minder van bewust zijn, is dat al dat thuiswerken in coronatijd (ongewild) invloed heeft op onze zichtbaarheid. De meeste momenten van spontane ontmoeting zijn weggevallen. En het leggen van nieuwe connecties tijdens netwerkbijeenkomsten, (vak)beurzen of seminars is er al helemaal niet bij. Allemaal momenten die zich er normaal gesproken bijzonder goed voor lenen om jezelf in de kijker te spelen. Maar nu even niet. Daarom geef ik je in deze blog een aantal ideeën om als thuiswerker effectief met je personal brand aan de gang te blijven.

    Lees verder »
    • Angèl Nijskens (Nijskens Branding Agency)
    • 10 oktober 2020
    • Loopbaan Brand management
      • 5802
      • 0
  • Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

    Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

    Het zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld lamlegt. Een regelrechte ramp voor onze bloeiende economie. Werknemers die bij bosjes uitvallen na maanden thuiswerken combineren met thuisonderwijs. Kantoren die aan allerlei nieuwe veiligheidseisen moeten voldoen. Subsidieaanvragen. Ontslagen. Een mogelijke tweede golf. Alsof deze tijd niet al uitdagend genoeg is adviseer ik C-level executives zich ook nog eens bezig te houden met wat er op social media gebeurt. Ik hoor je denken… ‘Ben je wel helemaal lekker?!’. Maar toch pleit ik voor meer bemoeienis. Of op z’n minst betrokkenheid. Laat me je aan de hand van drie voorbeelden uitleggen waarom.

    Lees verder »
    • Anneli Rispens (So Me Mc )
    • 2 september 2020
    • Social media Direct marketing Innovatie Loopbaan
      • 10226
      • 2
  • Hoe bouw je een bedrijfscultuur op als iedereen thuis werkt?

    Hoe bouw je een bedrijfscultuur op als iedereen thuis werkt?

    Nu bedrijven leren hoe ze hun teams op afstand kunnen managen, is een van de grootste uitdagingen hoe ze hun bedrijfscultuur kunnen behouden of verder kunnen ontwikkelen. De drastische verandering, waarbij we praktisch van de ene op de andere dag vanuit huis gingen werken, heeft organisaties enorm onder druk gezet. Organisaties moeten niet proberen hun eerdere bedrijfscultuur te kopiëren, maar accepteren dat er een nieuwe aan het ontstaan is.

    Lees verder »
    • Jan Wildeboer (Red Hat)
    • 22 juni 2020
    • Strategie
      • 4484
      • 0
  • Thuiswerken is fantastisch!

    Thuiswerken is fantastisch!

    Het is net zoals zoveel zaken fifty-fifty. Ja, thuiswerken is fantastisch en ja, het is afschuwelijk. Het kan afschuwelijk zijn als je drie jonge kinderen hebt (ook al hoor je ook ouders klagen over pubers in huis). Er ging in Turkije een film viral waarbij een man zich zelf filmt op verschillende tijdstippen in zijn huis en hij elke keer zijn vrouw tegenkomt. Dat is ook thuiswerken. 

    Lees verder »
    • Erdinç Saçan (Fontys Hogescholen Eindhoven)
    • 23 mei 2020
    • Innovatie
      • 10924
      • 2
  • Zes succesfactoren voor een thuiswerkomgeving met positieve impact op jou
    • Coronacrisis

    Zes succesfactoren voor een thuiswerkomgeving met positieve impact op jou

    In een periode van slechts enkele weken werden we gedwongen om onze hele manier van werken aan te passen. Van kantoor naar thuis. Van kantoortuin naar keukentafel. Van luidbellende collega’s naar rondrennende kinderen. Ik wil mensen die thuiswerken, thuis zijn of thuiskomen, een hart onder de riem steken door het delen van succesfactoren en inspiratie voor een fijne (thuis)omgeving en om vanuit verbinding te werken. 

    Lees verder »
    • Claire Bijl (Fresh Forward)
    • 26 april 2020
    • Innovatie
      • 7198
      • 2
  • 7 tips voor productief, professioneel en ‘on brand’ videobellen

    7 tips voor productief, professioneel en ‘on brand’ videobellen

    Het coronavirus dwingt ons om in rap tempo creatief om te gaan met online werken: het dagelijkse werk, conference calls, presentaties en events vinden zoveel mogelijk digitaal plaats. Maar hoe voer je video conference calls vanuit huis op een manier die je merk uitdraagt en ondersteunt? In deze blog deel ik zeven tips voor professioneel, effectief en ‘on-brand’ videobellen.

    Lees verder »
    • Laurens Hoekstra (VIM Group)
    • 30 maart 2020
    • Innovatie Brand management
      • 8822
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you