Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Toegankelijkheid

gerelateerde topics

  • online experience
  • inloggen
  • levellevel
  • accessibility
  • twinkle

toegankelijkheid experts

  • Matthijs van den Broek
    Aantal blogs: 1
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Grote webshops laten blinde digitaal in kou staan

    Grote webshops laten blinde digitaal in kou staan

    De grote webwinkels in Nederland zijn slecht toegankelijk voor mensen met een beperking. Dat blijkt uit onderzoek naar vijftien van de grootste webshops uit de Twinkle100, uitgevoerd door Level Level met ondersteuning van Twinkle. Bij 8 van de 15 onderzochte webshops is het bijvoorbeeld niet mogelijk om een bestelling te plaatsen als je blind bent.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (Marketingfacts)
    • 14 december 2021
    • E-commerce
      • 4508
      • 0
  • Gék worden we van het inloggen

    Gék worden we van het inloggen

    Er zit nogal wat lucht tussen het streven van veel bedrijven om het klanten naar de zin te maken en de eisen die ze stellen aan inloggende gebruikers en bezoekers. Er is onderzocht.

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 9 oktober 2021
    • Customer experience E-commerce
      • 6378
      • 0
  • Waarom webtoegankelijkheid ook belangrijk is voor jouw organisatie

    Waarom webtoegankelijkheid ook belangrijk is voor jouw organisatie

    Stel je voor: je bent de eigenaar van een winkel in een drukke winkelstraat. De zaken gaan op zich goed, maar de concurrentie zit niet stil. Links en rechts van je zijn net nieuwe winkels geopend, die ongeveer hetzelfde verkopen als jij, dus het is belangrijk dat je ervoor zorgt dat je bestaande klanten loyaal blijven en dat je voortdurend nieuwe klandizie aantrekt. Je klanten kunnen er immers morgen voor kiezen hun inkopen bij een van je buren te doen en als dat bevalt, is het niet eenvoudig ze terug te winnen. Je doet er alles aan om je etalage zo aantrekkelijk mogelijk in te richten, je verzint mooie kortingsacties en je probeert je klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar er is iets vreemds aan de hand: je houdt je winkeldeur voor een op de vier klanten dicht.

    Lees verder »
    • Auke Grondsma (Siteimprove)
    • 13 oktober 2017
    • Brand design
      • 11824
      • 1
  • Waarom digitale toegankelijkheid iedereen gaat raken

    Waarom digitale toegankelijkheid iedereen gaat raken

    Europa gaat strenger toezien op de toegankelijkheid van digitale dienstverlening bij de overheid. Belangrijkste wijzigingen voor Nederland zijn dat deze aanscherping ook voor apps geldt én voor intranet- en extranetomgevingen. De richtlijnen gaan echter ook gelden voor de private sector. Dit kan verstrekkende gevolgen hebben voor het online landschap en de manier waarop we met websites en apps omgaan. Organisaties die toegankelijkheid in hun gehele strategie meenemen, hebben een flinke voorsprong op hun concurrentie. Werk aan de winkel voor iedereen die leeft van online interactie met mensen.

    Lees verder »
    • Imre Gmelig Meijling (LimoenGroen)
    • 13 juni 2016
    • E-business Brand design Innovatie
      • 15022
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you