Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Transacties

gerelateerde topics

  • blockchain
  • apple pay
  • google pay
  • betalen
  • klantervaring

transacties experts

  • Jasmijn Hemersma
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Waarom transactionele e-mails ook belangrijk zijn

    Waarom transactionele e-mails ook belangrijk zijn

    Transactionele e-mails zijn alle niet-commerciële mails die je verstuurt naar aanleiding van een order in je (web)shop. (E-mail)marketeers hebben vaak volle focus op het sturen van mooie, gesegmenteerde, relevante en geautomatiseerde commerciële e-mails. Transactionele e-mails krijgen minder aandacht. Een gemiste kans, want dit zijn mails die ál je webshop-klanten krijgen. Ook dragen ze bij aan de totaalbeleving van de customer journey. In deze blog leg ik je graag uit wat transactionele e-mails zijn en welke kansen er liggen voor je organisatie.

    Lees verder »
    • Jasmijn Hemersma (Print.com)
    • 28 augustus 2018
    • Direct marketing
      • 24522
      • 3
  • Customer journeys in 2018: waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken
    • De trends voor 2018

    Customer journeys in 2018: waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken

    Het moment is weer daar: we moeten weer twee keer nadenken wanneer we ergens een datum invullen. We stellen onszelf weer nieuwe doelen over hoe we het nieuwe jaar nog beter kunnen maken dan afgelopen jaar, zowel privé als zakelijk. En natuurlijk is dit het moment dat je weer met verse energie aan de slag gaat met die uitdagende targets voor 2018. Goed om dit jaar goed voorbereid te starten en de laatste trends mee te nemen in je aanvalsplan.

    In een serie van vier artikelen zullen we je meer vertellen over de 4 trends van 2018 die invloed gaan hebben op jouw klanten en hun klantreis. Eén blogpost per trend, omdat er genoeg te vertellen is over ieder onderwerp. We starten met waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken.

    Lees verder »
    • Daantje van Gent (aFrogleap)
    • 15 januari 2018
    • Mobile Brand design E-commerce
      • 29302
      • 2
  • Download nu de Marketingfacts Special over de toekomst van betalen
    • Toekomst van Betalen

    Download nu de Marketingfacts Special over de toekomst van betalen

    Veel marketeers zijn conversiegedreven. Zij be­studeren hoe mensen de contacten met hun merk ervaren, welke touchpoints er zijn en waar mensen afhaken in het proces ­om vervolgens op die punten in te grijpen en te optimaliseren. Kunnen we de conversie ook sturen door de introductie van nieuwe betaalmethoden? Lees het in de derde Marketingfacts Special. 

    Lees verder »
    • Bram Koster (Evolve)
    • 7 april 2016
    • E-business Social media Mobile E-commerce Innovatie
      • 17032
      • 0
  • De betaalsector ontwricht door technologie: 6 trends in betalen
    • Toekomst van Betalen

    De betaalsector ontwricht door technologie: 6 trends in betalen

    Traditionele banken en creditcardmaatschappijen hebben nog een ferme grip op het betaalverkeer. Moeten ze hun positie in de komende jaren drastisch herzien? Dat zou je wel denken. Met Pasen werd weer eens duidelijk hoe traditioneel de sector werkt: op Goede Vrijdag en op Tweede Paasdag hadden de computers van de banken vrij. Geld overmaken duurde dus extra lang en daar komt pas over drie jaar verandering in. De financiële sector wordt aan alle kanten uitgedaagd door nieuwe spelers en nieuwe technologie. Dit zijn de zes belangrijkste trends. 

    Lees verder »
    • Diederick Theunissen (VODW)
    • 30 maart 2016
    • E-business Innovatie
      • 36212
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you