-
Zes essentiële inzichten van Webwinkel Vakdagen 2020
De Webwinkel Vakdagen vormen jaarlijks de ontmoetingsplaats voor professionals die werkzaam zijn in e-commerce. Ruim 250 sprekers en 280 exposanten deelden op 29 en 30 januari hun kennis en innovatieve inzichten in Jaarbeurs Utrecht. Dat het event elk jaar groter wordt, bleek uit de afgeladen beursvloer. Wat leeft er allemaal? Ontdek het in deze recap van deze tweedaagse vakbeurs.
-
Zeven inzichten van marketingbeurs DMEXCO
Met meer dan 40.000 bezoekers is DMEXCO de grootste beurs voor marketingtechnologie in Europa. Net als vorig jaar kon ik het niet laten om tussen alle afspraken en gesprekken door zelf even een inventarisatie te maken van het aanbod op de beursvloer. Wat zijn de zeven belangrijkste takeaways van deze Keulse vakbeurs?
-
DMEXCO 2018: zeven takeaways voor elke marketeer
Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten inspireren door de nieuwste vindingen van techneuten en de laatste inzichten van marketinggoeroes. In zo’n omgeving kan ik het niet nalaten om ondanks mijn drukke schema als standhouder even een ronde langs de velden te maken. Wat zijn de belangrijkste takeaways van deze belangrijke vakbeurs?
-
Arjan Bloemendaal (Beurstraining.net): “Het rendement van veel beursdeelnames kan omhoog”
Het nieuwe beursseizoen staat voor de deur. Nou denk je misschien: beursdeelname is toch een beetje passé? Steeds minder bezoekers, internet is veel belangrijker en het kost je meer dan dat het je oplevert. Beurscritici noemt Arjan Bloemendaal van Beurstraining.net de mensen die menen dat beursdeelname niets oplevert. Maar het succes van een beursdeelname kan wel flink omhoog zodat de accountability van de beurs verbeterd wordt, stelt hij. Bloemendaal geeft al ruim twintig jaar beurstrainingen en kent als geen ander de voortdurende discussie over wel of geen deelname aan een beurs.