Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Verhaal

gerelateerde topics

  • storytelling
  • contentmarketing
  • creatie
  • merkplaatsing
  • creativiteit

verhaal experts

  • Lotte Willemsen
    Aantal blogs: 1
  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 1
  • Dick van der Meer
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Marketplace Manager Fanwear

    Marketplace Manager Fanwear

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zo voegt storytelling waarde toe

    Zo voegt storytelling waarde toe

    Het geven van de juiste informatie en het delen van relevante en boeiende ervaringen door klanten is één van de beste marketingstrategieën, die merken kunnen inzetten. Daarmee krijg je vertrouwen en een essentiële troef voor elke organisatie.

    Lees verder »
    • Pieter Otten (Match)
    • 21 juni 2019
    • Contentmarketing
      • 23986
      • 0
  • Storytelling: zo effectief zijn brand stories écht

    Storytelling: zo effectief zijn brand stories écht

    Verhalen worden doorverteld van mens tot mens, maar ook steeds vaker van merk tot mens of van mens tot merk. Social media maken dat mogelijk. Zo vertellen merken bijvoorbeeld over de lange weg die werd bewandeld om van familiebedrijf uit te groeien tot wereldmerk – zoals Van Bommel. Consumenten vertellen hoe bepaalde producten en diensten het mogelijk maakten om persoonlijke doelen of dromen te verwezenlijken – zoals Airbnb. Hoewel merken wereldwijd miljoenen investeren in dergelijke verhalen, zijn ze lang niet allemaal succesvol. Hoe effectief zijn commerciële verhalen in het boeien en beïnvloeden van mensen?

    Lees verder »
    • Lotte Willemsen (Hogeschool Rotterdam)
    • 16 mei 2019
    • Contentmarketing
      • 29481
      • 0
  • Storytelling volgens Mary Stephen: “Methodes veranderen, verhalen niet”

    Storytelling volgens Mary Stephen: “Methodes veranderen, verhalen niet”

    Iedereen heeft een mening over storytelling, maar lang niet iedereen is een echte storyteller. Verhalen vertellen is een vak. Daarom is het goed om inspiratie op te doen bij professionals in storytelling, ook in andere disciplines dan marketing. Dit weekend houdt de bekende film-editor Mary Stephen een masterclass Storytelling tijdens het CinemAsia Film Festival in Amsterdam. Marketingfacts sprak haar over visuele storytelling én geeft twee kaarten weg voor haar ‘show-and-tell’-sessie.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 8 maart 2019
    • Media Contentmarketing
      • 12518
      • 0
  • Lezers lusten ook longreads

    Lezers lusten ook longreads

    Tranen druppen in de kist. "Deze onderscheiding verdien jij honderd keer meer dan ik ooit heb gedaan." Is dit een verhaal? In elk geval heeft iedereen die aan dit blog begint, het uitgelezen. Maar van honderd beginners zijn er nu 38 afgehaakt, vertellen statistieken. Stel je voor dat was beschreven wie er in de kist ligt, hoe hij aan zijn eind is gekomen, welke collega zijn onderscheiding aan de dode geeft. Hoeveel mensen zouden de slotscene hebben gehaald?

    Lees verder »
    • Dick van der Meer (De Verhalenmakers)
    • 19 januari 2019
    • Contentmarketing
      • 13024
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you