Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Wk Voetbal

gerelateerde topics

  • voetbal
  • oranje leeuwinnen
  • inhakers
  • lineair kijken
  • videomarketing

wk voetbal experts

  • Marieke Heesakkers
    Aantal blogs: 1
  • Luka van Rijn
    Aantal blogs: 1
  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Viral Friday 23/2019: alle focus op de Oranje Leeuwinnen

    Viral Friday 23/2019: alle focus op de Oranje Leeuwinnen

    Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden belicht. De Viral Friday van deze week staat in het thema van de Oranje leeuwinnen. De Women’s World Cup start vandaag en er is meer aandacht voor de Nederlandse voetbalsters dan ooit. 

    Lees verder »
    • Luka van Rijn (Mindshare)
    • 7 juni 2019
    • Advertising Media
      • 9672
      • 1
  • WK Voetbal scoort bij NOS ook niet-lineair (ondanks Bunq)

    WK Voetbal scoort bij NOS ook niet-lineair (ondanks Bunq)

    Een WK Voetbal zonder het Nederlands elftal is een minder leuk WK om te kijken. Geef maar toe, ook jij kijkt minder. Tegelijk heeft ieder nadeel ook zijn voordeel: qua niet-lineair kijken is het wereldkampioenschap in Rusland een feest, met dank aan de NOS. Al ben ik de pre-rolls van Bunq inmiddels een beetje zat. 

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 26 juni 2018
    • Media Innovatie
      • 8946
      • 1
  • Hoe e-mailmarketing bijdraagt aan de WK-voetbal Oranjekoorts

    Hoe e-mailmarketing bijdraagt aan de WK-voetbal Oranjekoorts

    De Oranjekoorts is in volle gang: zet de tv aan en je wordt spontaan overspoeld met WK-acties. Het totale aantal WK-marketingcampagnes is op het moment dat ik dit schrijf opgelopen tot 112, aldus de Oranje-actieteller van Adformatie. Al deze WK-acties vinden plaats met een reden: het WK-voetbal is een uitstekend moment vanuit brandingperspectief en om extra omzet te genereren voor je bedrijf. E-mailmarketing kan daarbij een waardevolle aanvulling zijn op je WK-campagne. In dit artikel bespreek ik hoe je het effect van je WK-campagne kunt versterken met e-mailmarketing.

    Lees verder »
    • Charlotte Eggens (Hellodialog)
    • 6 juni 2014
    • Direct marketing
      • 14455
      • 0
  • Marketinginstrument ‘oranjekoorts’: wat levert het op?

    Marketinginstrument ‘oranjekoorts’: wat levert het op?

    Het WK blijkt een lucratief moment voor veel bedrijven. De oranjegekte wordt met beide handen aangegrepen om extra abonnementen te slijten, meer verkoelende drankjes af te zetten en de meest bijzondere oranje items ons land in te slingeren. Voetbal verbroedert, maar maakt ook iets in ons los waarvan we vaak niet wisten dat we het in ons hadden. Het zorgt er in ieder geval voor dat onze huishoudens gewild of ongewild langzaam oranje kleuren. Tijdens de themasessie ‘Voetbal als innovatief marketinginstrument', georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing (PIM) waren zo'n 200 marketeers te gast bij de KNVB in Zeist. In de Johan Cruyff-zaal werden ‘oranje-ontboezemingen’ gedaan en de keuzes achter enkele ‘oranjecases’ toegelicht. Voetbal is emotie en daarop inspringen, is scoren. Nu maar hopen dat ‘onze’ jongens dat laatste ook doen dit WK!

    Lees verder »
    • Marieke Heesakkers SMP ( Berkvens Deursystemen BV )
    • 5 juni 2014
    • Advertising Contentmarketing
      • 16133
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you