Waarom kiezen mensen wat ze kiezen? En vooral: hoe kun je dat als marketeer beter begrijpen én beïnvloeden? Op 30 oktober organiseert Vladimir den Baars – voorzitter van NIMA Brein & Gedrag en senior consultant bij Neurensics – samen met zijn bestuur het event Inside the Brain. Een middag voor marketeers die verder willen kijken dan clicks, conversie en clichés.
Reddit streeft ernaar een ‘alternatief voor sociale media’ te zijn.
Financieel gedrag is namelijk knap ingewikkeld geworden voor scholieren: uitstaande Tikkies, flexibele bijbaantjes, bestellingen die retour moeten; hoe houd je nog overzicht op je inkomsten en uitgaven?
Adverteren bij streamingdiensten als Videoland of Disney+ wordt steeds populairder. Ook internationaal zien we dat steeds meer grote streamers adverteerders een plek geven op hun platform door het aanbieden van een abonnement met advertenties waarvoor de consument dan minder betaalt. Dit noemen we SAVOD (Subscription Advertising Video On Demand). Videoland is hier al in 2020 mee gestart en sinds 2024 bieden ook Disney+, SkyShowtime en HBO Max in Nederland een SAVOD-optie aan.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Marketeer
Marketeer
Medior Online Marketing Specialist (Paid Media)
Medior Online Marketing Specialist (Paid Media)
Medior Online Marketing Specialist (Paid Media)
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
Dit is dé kans om met jouw ervaring en talenten een waardevolle bijdrage te leveren aan een maatschappelijk relevant doel!
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.