Studenten van nu komen terecht in een werkveld waarin generatieve AI (GenAI) dagelijkse praktijk is – zeker in commerciële communicatie. Maar hoe gaan zij daar nu al mee om tijdens hun studie? Twee communicatiestudenten interviewden studenten en docenten van twee universiteiten over de rol van GenAI bij het maken van opdrachten en de realisering van leerprocessen en leerdoelen. Hun onderzoek levert verrassende inzichten én concrete adviezen voor het onderwijs van morgen.
Recent bleek uit een TransUnion-analyse dat goede targeting de ROAS met een indrukwekkende factor 9 kan verhogen. En omgekeerd: dat slecht targeten een negatieve impact van bijna 90% oplevert.
Lees hier de TransUnion-analyseHardlopen is tegenwoordig hipper dan havermelk. Runclubs schieten als paddenstoelen uit de grond. Waar je ook kijkt, zie je kuddes (inderdaad, het liefst in groepsverband) amateuratleten in peperdure outfits, compleet met carbonplaat-schoenen, compressiesokken en Garmins in plaats van Apple Watches.
Voor het op 22 juli 2025 gepubliceerde Global Consumer Trends-rapport heeft Warc onderzocht welke trends de aankoopbeslissingen van consumenten in de komende twaalf maanden zullen beïnvloeden, over merken en categorieën heen.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Content Marketeer
Ben jij een creatieve en analytische marketeer die energie krijgt van het maken en verspreiden van content met impact? Heb jij een scherp oog voor detail, weet je precies hoe je verschillende doelgroepen aanspreekt én zie je kansen om onze marketing verder te ontwikkelen? Lees dan snel verder!
Content Marketeer
Marketeer
Marketeer
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
Dit is dé kans om met jouw ervaring en talenten een waardevolle bijdrage te leveren aan een maatschappelijk relevant doel!
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.