Webloggen voor Direct Marketeers

9 maart 2006, 19:40

Direct Marketing Vereniging DeMeter organiseert dinsdag 28 maart een thema-avond over webloggen in combinatie met DM. Lezers van Marketingfacts kunnen deze thema-avond als eenmalige actie gratis bezoeken!

Eerder spraken we hier al over de kansen van een weblog voor dm. De avond, met als titel ‘To Blog or not to blog, that’s the question!’ gaat in op de mogelijkheden van een weblog voor bedrijven en is vooral interessant voor DM-ers. Op een zo praktisch mogelijke manier zal verteld worden wat er komt kijken bij het opstarten, bijhouden, uitbouwen en commercieel interessant maken van een weblog.

De sprekers zijn, naast Marco Derksen zelf:

  • Anton van Elburg, hoofdredacteur Emerce en beheerder van alle weblogs op www.emerce.nl.
  • Wim van der Mark, directeur Instituut voor Direct Marketing Kennis (IDMK) en auteur van ‘Overtuigend en interactief schrijven’.
  • Geert-Jan Bogaerts, Chef Redactie Internet van de Volkskrant.

Van de avond zal live verslag gedaan worden op, hoe kan het ook anders, www.eventblogs.nl. Na korte presentaties van de sprekers zal Marco enkele prikkelende stellingen voorleggen aan de aanwezigen. Een vurig debat over de pro’s en con’s van weblogs zal zeker het gevolg zijn. Een avond die u niet mag missen.

Klik hier voor het speciale inschrijfformulier (voor de gratis toegang). De normale toegangsprijs voor niet-leden van DeMeter is € 85,-.

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Jelmer Voogel

    Ik krijg een foutmelding bij het versturen van de gegevens. Misschien dat er even iemand naar kan kijken?


    10 maart 2006 om 08:45
    Robert de Boer

    Is aangepast, dank voor je reactie.


    10 maart 2006 om 09:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!