Ook Friesche Vlag ontdekt YouTube

7 april 2006, 08:30

Ook Friesche Vlag lift inmiddels mee op het succes van YouTube met een wat gewaagde commercial. Eindelijk melkcupjes die zonder knoeien geopend kunnen worden. Dat werd hoog tijd 😉

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Tobias

    Van de betreffende gebruiker worden jullie niet wijzer; waar kan ik dan uit opmaken dat Friesche Vlag nu ook YouTube heeft ontdekt?


    7 april 2006 om 14:31
    media

    Hmmm, misschien maandag Friesche Vlag eens bellen wat zij van deze video weten.


    8 april 2006 om 08:48
    Hans

    De commercial komt van Friesche Vlag zelf en is niet bedoeld voor TV.

    Onbedoeld wel op De Wereld draait door (TV2) geweest afgelopen week.


    13 april 2006 om 18:38
    Arie

    Commercial inderdaad alleen bedoeld voor Wannahaves en wordt ook vertoond bij alle Media Markten in Nederland. Op deze alternatieve wijze willen wij zoveel mogelijk aandacht voor het product. Een mailtje naar de redactie van De Wereld Draait Door en de rest ging vanzelf. Leuk bedacht he.


    16 april 2006 om 16:37

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!