Europrix.nl sluit inzendingen op 30 april

10 april 2006, 03:10

Sinds 2003 wordt jaarlijks de multimedia wedstrijd EUROPRIX.nl georganiseerd in Nederland en Vlaanderen. De EUROPRIX.nl is bedoeld om de beste toepassingen van multimedia in de Nederlandstalige regio’s op te sporen, te tonen en te eren. De genomineerden in de categorie tot dertig jaar worden doorgeleid naar de Top Talent Award op Europees niveau. De nationale jurering van de Nederlandse inzendingen naar de World Summit Awards wordt eveneens verzorgd. Deze aparte nationale jury kiest uit de EUROPRIX.nl genomineerden aangevuld met genomineerden uit alle andere Nederlandse prijzen op deelgebieden. Een voortdurende inspanning wordt verricht om te komen tot één nationale prijs in Nederland en Vlaanderen.

Afgelopen week sprak ik Jak Boumans, één van de betrokken die me vertelde dat de Europrix.nl de inzendtermijn voor innovatieve multimedia projecten heeft verlengd tot 30 april 2006.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!