Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Mooi, dan weten we nu: de tv (reclame) is echt op sterven na dood.
Jammer dat een partij als deze zijn energie steekt het tegenhouden van een (natuurlijke en logische) ontwikkeling in plaats van het zoeken naar nieuwe vormen waar zowel producent als consument iets aan heeft.
Het is toch allang 1 april geweest?
Nee , die TV’s gaan lekker verkopen…
En ik erg me nu al aan de DVD’s die tijdens de melding van BREIN niet ‘door te spoelen’ zijn.
Koop je allemaal legale DVD’s zit je vast aan de reclame tegen illegale DVD’s, terwijl je op een illegale kopie die melding er tenminste uit kunt gooien.. 😉
Zo’n afstandbediening gaat toch niemand aanschaffen?
Dan maar een Pioneer..
Dat is volgens mij je zelf een schop tussen je benen geven
Digitale TV, wat kun je er niet mee?
Dit is Philips’ interpretatie van Let’s make things better 😉
Sense & Complexity. 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!