Stuiterballen en fruit

12 mei 2006, 09:28

Wat Sony kan met stuiterballen in haar Bravia campagne, kan Tango minstens zo goed met fruit.

Wat de campagne extra leuk maakt is de cheesy protestsite die in het leven is geroepen door de inwoners van het stadje in Wales. De site is natuurlijk gewoon eigendom van het bureau. Zo kan het virale effect nog even lekker doorwerken…

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

8 Reacties

    Indira Reynaert

    Ik vind deze heeeel erg leuk! 😉


    12 mei 2006 om 10:35
    schief

    vooral die kikker! HAHA


    12 mei 2006 om 11:56
    Miel

    Het is hetzelfde bureau als dat van de bravia spot… ik vermoed dat de aanpak dan ook exact hetzelfde is, mits enkele computergestuurde aanpassingen.


    13 mei 2006 om 07:34
    Jorn

    Ik vind de muziek ook erg goed. Iemand een idee welke artiest het is?


    13 mei 2006 om 20:07
    Kasper Katje

    De muziek van Microsoft’s reclame lijkt ook verdacht veel op de stuiterballen reclame en die van SNS Reaal heeft ook behoorlijk uit hetzelfde vaatje getapt.


    14 mei 2006 om 18:00
    Martijn

    Haha, grappig, het lijkt op een mooie grap, alleen al die kikker die “bijna net zo elegant” valt en dat dat fruit best wel destructief is 🙂 Het gaat zoals Jorn ook al aan gaf om Jose Gonzalez met het nummer Heartbeats.


    20 mei 2006 om 18:56
    Alexander van Dongen

    Miel schreef:

    Het is hetzelfde bureau als dat van de bravia spot… ik vermoed dat de aanpak dan ook exact hetzelfde is, mits enkele computergestuurde aanpassingen.

    Welke computergestuurde aanpassingen bedoel je dan precies. Kun je een link geven waar deze aanpassingen beschreven staan. Bij voorbaat dank!!!


    28 mei 2006 om 19:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!