Greetz.nl goes USA

17 mei 2006, 11:08

Greetz.nl goes USAVia een persbericht op Nu.nl las ik dat de Nederlandse online kaarten service Greetz.nl de grote overstap gaat maken naar de Verenigde Staten. Dit doen zij in samenwerking met Hallmark, wereldwijd marktleider in de wenskaartenmarkt. Wat het product Greetz uniek maakt is dat er online een gepersonaliseerde wenskaart kan worden gemaakt, die de volgende dag wordt afgeleverd. Een lokaal drukproces maakt dit op dit moment mogelijk in Nederland en zal ook worden toegepast in Amerika. Greetz.nl werd ondermeer bekend met de JP Balkenende kaartenactie in 2004, waar 10.000 beterschapskaarten werden verstuurd naar de minister-president. Een mooi nederlands initiatief dat hopelijk kans van slagen heeft in Amerika. Alhoewel, met de steun van Hallmark zal dit naar ik verwacht niet een heel groot probleem worden!

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!