Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Carl, als ik het goed heb stond er gisteren een artikel over dit initiatief in Trouw. Als je wil kan ik je het artikel wel mailen.
€ 19,99 per blokje, betekent dus dat bijvoorbeeld Philips (260 * 19,99 =) € 5.197,40 heeft betaald voor deze advertentie? Ik snap het idee ook niet helemaal, gaan ze het gebouw beplakken nadat alle blokjes verkocht zijn? En hoelang hangt je logo er dan? Beetje weinig informatie op die website..
@Martijn: Journalisten van Trouw zijn per definitie natuurlijk goed gelovig 😉
Ik geloof ’t pas als ik die tegeltjes met m’n eigen ogen zie. En vraag me tegelijkertijd af wat de welzijnscommissie ervan zou denken…
max 16.000 tiles X 19,99 = 319.840,-
en dan verkopen ze ook nog tiles voor een studententarief van 9,99 ..
Als het waar is doen ze het obviously niet voor het geld…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!