Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Dat ziet er super uit zeg! De site is alleen wel erg zwaar, hier is het niet vooruit te branden. En ik kom niet verder na het samenstellen van m’n watch, hij blijft zeggen dat ik stappen ben vergeten.
Inderdaad een prachtig voorbeeld van hoe internet kan worden ingezet bij het aanbieden van customized products!
Paul, lijkt me een prima onderwerp voor Marketingfacts; waarom zou dat niet het geval zijn?
Marco,
Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met Paul.
Hoort niet helemaal thuis op marketingfacts thuis omdat het
1) niet het beste voorbeeld in zijn soort is,
2) het (redelijk) oud nieuws is.
3) het juist zo fijn is als er een aantal sites (zoals marketingfacts) zijn die kritisch blijven in de attenderingen.
Justien, dank voor je onderbouwing, daar kunnen we tenminste iets mee!
Vwb (1) en (2) heb je wellicht gelijk maar Marketingfacts heeft ook een archieffunctie dus dit soort voorbeelden mogen wat mij betreft best genoemd worden. We hebben de afgelopen jaren tal van voorbeelden gezien waarbij internet is ingezet om de klant de mogelijkheid te bieden om een customized product aan te schaffen (denk ook aan de diverse voorbeelden uit automotive).
Vwb (3), daar heb ik de site nog onvoldoende voor bekeken. Net als Robert was de site bij mij redelijk traag dus ik heb niet alle mogelijkheden doorlopen. Aan de andere kant is Carl kritisch genoeg en hij is er blijkbaar positief over (Carl?).
Dan lijkt me dat een zeer goed idee, zo is de lol er (te) snel vanaf denk ik…
Op zich zeer voor de hand liggend trouwens, maar ook heel sterk: de swatch-builder opent in een nieuw venster. In het ‘oude’ venster verschijnt een inschrijfformulier voor de e-mailnieuwsbrief. Zodra je de builder dus dichtklikt kom je daar vanzelf weer uit.
Goed idee, ben benieuwd of het een groot succes geworden is of dat mensen toch liever een kant en klaar model kopen.
ik heb een vraagje ik kan het niet vinden de website wel maar niet waar ik dan heen moet ??? :$
@vraag: je beseft wel dat deze blogpost 6 jaar oud is, he? De kans bestaat dus dat de betreffende website is aangepast…
dat snap ik maar weet iemand ook hoe je dat NU kan vinden ???
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!