Dell opent weblog

11 juli 2006, 04:30

Dell opent weblogDell, zelf frequent onder vuur genomen in de blogosphere, heeft recent onder de naam one2one een weblog geopend. Inspiratie hiertoe kwam van best practices Channel 9, Charlene Li, GM Fastlane en de Official Google Blog, zo valt te lezen in The story behind (via: Shel Holtz).

De weblog bevat op dit moment enkele postings met videofilmpjes à la Channel 9 en enkele comments. Goede zet van Dell en een mooie case om te blijven volgen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

8 Reacties

    nikao

    beter laat dan nooit zullen we maar denken 🙂


    11 juli 2006 om 05:36
    arjanintveld

    Het lijkt erop dat Dell dit doet omdat iedereen het al doet. Als je een echt weblog wilt hebben waar je communiceert met je klanten dan kun je dat wel wat grootser lanceren en ben je niet tevreden met 3 comments. Ik vraag me af of dit een succes gaat worden.


    11 juli 2006 om 06:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!