Adverteren in het water

27 juli 2006, 08:45

Aan het rijtje vreemde locaties om te adverteren zoals bra-vertising, chest-vertising, ass-vertising en head-vertising, kan nu adverteren op of beter gezegd in het water worden toegevoegd. Onderzoekers van Akishima Laboratories hebben samen met professor Shigeru Naito van de Universiteit van Osaka een apparaat ontwikkeld waarom tekst en afbeelden kunnen worden gemaakt op het wateroppervlakte. Op dit moment kunnen nog alleen letters worden geproduceerd, maar de techniek zal ongetwijfeld worden doorontwikkeld. Akishima Laboratories verwacht dat de vinding uiteindelijk in fonteinen e.d. zal worden gebruikt. Het Bellagio Hotel in Las Vegas beroemd om de toeristentrekkende watershow in de vijver bij het hotel, zal ongetwijfeld het geheel met interesse volgen.

Bron: Pink Tentacle

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

6 Reacties

    evroekel

    @Jelle/@Robin: ’t was Pink Tentacle. Helemaal gelijk t.a.v. bronvermelding. Domweg vergeten, terwijl ik er zelf ook keer op keer op hamer dat dit er bij moet 😉 Ik heb het inmiddels hersteld. Ik heb net Bright bezocht door de link van Jelle hierboven. Grappig om nu te zien dat zowel Bright als ik Bellagio hebben aangehaald, die fonteinen maken indruk!


    27 juli 2006 om 10:38
    Dolby

    Dus in kinderbadjes kunnen we binnenkort een golf van reclame voor allerhande zalfjes voor verbrandde billetjes verwachten.


    27 juli 2006 om 14:43
    jhoogvorst

    Het moet onderhand niet gekker worden wat zal het volgende zijn ..


    27 juli 2006 om 14:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!