Amsterdam New Media Institute kiest voor geïntegreerd programma-aanbod nieuwe media

7 augustus 2006, 14:31

ANMI SummerschoolANMI, het Amsterdam New Media Institute organiseert op 29, 30 en 31 augustus voor de derde keer de ANMI Summerschool. Gekozen is voor de locatie Pakhuis de Zwijger, een nieuw innovatief gebouw dat geheel past bij het ANMI programma. Gedurende drie dagen kunnen cursisten intensieve interactieve workshops en interessante avondlezingen volgen. De Summerschool heeft een geïntegreerd programma-aanbod dat zich richt op de drie doelgroepen marketing- en salesprofessonials, communicatieprofessionals en bedrijfskundigen.

Tijdens de workshops en lezingen van ANMI Summerschool staan recente innovatieve trends en ontwikkelingen in de nieuwe media centraal. De online media ontwikkelen zich in rap tempo. Vandaar dat de meest populaire cursus van vorig jaar Sugababes en Superdudes ook dit jaar weer op het programma staat. Het topic jongeren, communicatie en internet brengt wederom veel nieuwe inzichten met zich mee. Verder speelt ANMI per doelgroep in op de specifieke ontwikkelingen en trends.

De volledige programma-indeling van de ANMI Summerschool is te vinden op deze pagina.

Daniël Markus is oprichter en directeur van ClickValue, een performance based online marketing bureau uit Amsterdam. Data driven online marketing is zijn specialisme. Van daaruit helpt hij opdrachtgevers bij het blijvend verhogen van online rendement. Naast bloggen over dit onderwerp geeft Daniel regelmatig presentaties op nationale en internationale congressen en verzorgt hij cursussen via onder andere Beeckensteijn. ClickValue bestaat sinds 2003 en is inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bureau met meer dan 100 nationale en internationale klanten. Opdrachtgevers variëren van corporates als SNS, Harman Kardon, NUON en NS tot toonaangevende e-businesses als Kamera-Express, New York Pizza en Lamp&Licht;.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!