Starbucks gaat weer topless

13 september 2006, 06:05

Starbucks gaat weer toplessKoffieketen Starbucks viert haar 35ste verjaardag met de terugkeer van ‘t logo met de topless zeemeermin. En dat brengt natuurlijk flink wat commotie teweeg bij Amerika’s christelijke fundamentalisten:

“A principal of Kent Elementary School in Seattle is truly roasting over the comeback and was interviewed on a local TV station today. The school teacher is requiring that teachers and staff use protective sleeves to cover the cups so young preying eyes do not see the topless mermaid with what appears to be her fins spread eagle.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Edwin

    In Nederland zouden we dit op het jeugdjournaal uitzenden ;)…


    13 september 2006 om 07:35
    Joost

    Stelletje gestoorde mafkezen. Het ventje dat zich af gaat zitten trekken op het logootje op het koffiebekertje van zijn leraar moet denk ik even wat beter opletten tijdens de computerles, zodat hij daarna net als ieder ander gewoon fatsoenlijke porno kan downloaden. Het is trouwens bovendien niet eens zo’n heel lekker zeemeerminnetje. Ik heb ze beter gezien. Althans in de film, hè?


    13 september 2006 om 09:32
    Jacob Cutter

    I pity Americans. Such a messed up people. I mean, what’s the fuss about. It’s just a drawing. Are they afraid that children will turn into psycho serial killers because they saw boobs on a plastic cup? Censoring everything is what will Americans on the couch of a shrink…


    13 september 2006 om 10:12
    Rogier

    Weet iemand misschien wanneer de langverwachte marktintroductie van Starbucks in Nederland eindelijk van de grond komt? Of laten ze ons gewoon links liggen?


    13 september 2006 om 14:33
    Kari-Anne

    Er staat in het stukje toch echt: Amerika’s christelijke fundamentalisten’

    en Jacob Cutter schrijft ‘I pity Americans’.

    Hoezo? Waarom niet ‘I pity Christians?’


    14 september 2006 om 07:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!