Sony Ericsson’s M-Buzz, nieuwe stap in mobiele muziek

25 september 2006, 06:20

Na de lancering van PlayNow, een mobiele service die gebruikers van Sony Ericsson toestellen met 4 klikken in staat stelt muziek en games aan te schaffen, is M-Buzz de volgende stap in de mobiele muziek strategie van Sony Ericsson. Het onderscheidende van M-Buzz is dat het zich vooral richt op nieuw talent dat op het punt staat om door te breken.

Opvallend detail is de samenwerking met Sony/ATV Music Publishing. Bij de lancering van M-Buzz zal nog een beperkte selectie van muziek vanuit de stal van Sony aanbieden, maar het is de bedoeling om maandelijks nieuwe selecties toe te voegen. Daarnaast kan de mobiele gebruiker video’s, biografieen en allerhande informatie over de artiesten bekijken. Interessant om te zien hoe de mobiele muziek industrie zich opmaakt voor een nieuwe fase.

De M-Buzz website gaat wereldwijd live op 2 oktober en is, wederom van

Nederlandse makelij.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!