Forrester Podcasts

14 december 2006, 23:57

Forrester PodcastsGartner heeft al een tijdje haar Gartner Voice (waarin afgelopen week de voorspellingen voor 2007 centraal stonden). Sinds deze week heeft ook Forrester Research haar Forrester Podcasts met direct al een aantal interessante onderwerpen zoals Humanizing The Digital Experience, Social Computing, Word-Of-Mouth Marketing, Reinventing The Marketing Organization, The Changing Interactive Marketing Organization, Tapping The Power Of Consumer-Generated Media en Mobile Marketing.

Over podcasting gesproken, het is alweer ruim een jaar geleden dat we de roemruchte discussie voerden naar aanleiding van Anders’ posting getiteld ‘Wat moet ik in godsnaam met podcasting’. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sindsdien steeds vaker (niet structureel maar wel regelmatig) podcasts download en tegenwoordig via mijn N91 in de auto te beluister. Hoe zit dat bij jullie?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

7 Reacties

    c.vd.berge

    ik moet zeggen dat het bij mij staat of valt met het feit of ik moet reizen voor werk of niet.

    In het dagelijks leven woon ik op 2 minuten afstand van het werk, dus alleen als ik naar klanten moet wil ik nog wel es een podcast luisteren.

    Ik weet wel dat wanneer ik iedere dag reistijd zou hebben voor mijn werk, ik er zeker meer gebruik van zou maken


    15 december 2006 om 05:45
    Frankvdk

    Ik zit ook vrij frequent in de trein, maar eigenlijk nog nooit naar een podcast geluisterd. Volgende week maar eens mee beginnen.


    15 december 2006 om 07:26
    Mark de kock

    Luister dagelijks naar 1 of meerdere inhoudelijke podcasts en wekelijks naar meerdere muziekpodcasts. En verder ken je mijn plannen voor het nieuwe jaar 🙂


    15 december 2006 om 15:15
    Auke Kuiper

    Ben zelf een enthousiast Podcast luisteraar, hoewel niet in de zuiverste vorm.

    Ik luister vnl. naar podcasts van radioprogramma’s zoals: Radio Online, Noorderlicht, Argos, de Elevator Pitch, De Electronische Eeuw etc. Allemaal radio programma’s die ik interessant vind maar die worden uitgezonden wanneer ik niet naar de radio luister. Om eerlijk te zijn luister ik amper meer naar de radio o.a. doordat er podcasts zijn.

    Ik beluister de podcast niet tijdens mijn reistijd (dan ben ik meestal aan het bellen) maar tijdens de hond uitlaten, 1 uur per dag.

    Ik vind de podcast een uitkomst, je beluistert de programma’s die jij goed vind op momenten en plaatsen wanneer het jou uitkomt zonder dat je eerst moet zoeken waar ze ook alweer waren. Ik zit met smart te wachten op de vodcasts van televisie programma’s zoals bv Topgear. Vodcasts die automatisch op je harde schijf van je dvd recorder worden geplaatst.


    16 december 2006 om 16:46
    Fred Zelders

    Erno: spijker op zijn kop!

    In Nederland hebben we het nog altijd over ‘weblog’, terwijl het overgrote deel van de rest van de wereld het over ‘blog’ heeft. Op zich vreemd, want wij gebruiken als werkwoord dan weer niet ‘webloggen’ maar ‘bloggen’.

    Google-n op blog levert meer hits:

    webblog > 8,310,000 hits

    blog > 1,030,000,000 hits

    De discussie over weblog of blog is al eerder gevoerd (ik dacht op Frankwatching).

    Daar was dacht ik ook de conclusie dat blog ‘betere’ resultaten geeft dan weblog.


    18 december 2006 om 20:39
    Snow

    Juke, the program I use is called mouse elbow grease. I just use MS Paint with a dab here, a coc-epasteya-s/ption there, and a bit of spraypainting. It’s hugely timeconsuming, although I somehow find it quite soothingly compulsive once I start. But I really try to limit image adjustments and have rejected images many, many times (particularly in the UK) because of intrusive watermarks.


    26 april 2016 om 01:41

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!