Beamvertising in Rotterdam

18 december 2006, 20:30

Michiel Neefjes van PPGH/JWT laat in de comments op Dutchcowboys weten dat ze vorige week in Rotterdam een beamvertising-campagne voor Sportlife (video) hebben gedaan. Daarbij zijn vanuit een rijdende bestelwagen bewegende beelden van een skateboarder geprojecteerd op de voorgevels van huizen en winkels in de straat. De reclameslogan luidt ‘Can you make it to the pack?. Check www.sportlife.com and join in.’

Prachtig gedaan moet ik zeggen! Hoop alleen niet dat ze vanavond bij mij langs komen. De kinderen liggen net lekker te slapen 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

8 Reacties

    Arnoud Rademaker

    @Marco, je schrijft: Prachtig gedaan moet ik zeggen! Hoop alleen niet dat ze vanavond bij mij langs komen. De kinderen liggen net lekker te slapen 😉

    Soms is het ook heel goed om als ervaringsdeskundige te kunnen meepraten. 😉


    18 december 2006 om 21:12
    Raimo van der Klein

    Ohh dank je wel Sportlife voor het maken van zo een entertainend filmpje…;-)


    18 december 2006 om 21:12
    CasaMan

    Ik heb vlak voor de lancering van het initiatief http://www.en.nl ongeveer anderhalf jaar geleden het logo van & gebeamd gezien op een flat langs de ring in Groningen (weg van de verenigde naties).

    Toen ik hierlangs fietse was ik onder de indruk en raakte erg nieuwsgierig naar het logo. Lijkt me erg efectief dat beamvertising.


    18 december 2006 om 22:52
    Dutchy

    Enige tijd geleden hier al veelvuldig mee bezig geweest. De juiste term is “wildbeamen” en is zeker geen nieuw fenomeen!


    19 december 2006 om 11:30
    Justus

    Een zeldzaam exemplaar van echt vernieuwende en frisse campagnes. Dit schopt kont!


    19 december 2006 om 12:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!