Hoofdredacteur Fred Sengers verlaat MarketingTribune

2 januari 2007, 09:09

Hoofdredacteur Fred Sengers verlaat MarketingTribuneHoofdredacteur Fred Sengers verlaat na bijna drie jaar MarketingTribune. Hij wordt adjunct-hoofdredacteur van Nieuwe Revu.

Sengers (38) zal half februari samen met hoofdredacteur Jan Paul de Wildt de redactionele leiding van Nieuwe Revu gaan vormen. Eerder werkte hij onder andere bij Adformatie en Incentive. Tijdens zijn periode bij MarketingTribune werd de terugloop van abonnees gestuit en omgezet in groei waardoor de titel uitgroeide tot het belangrijkste marketingvakblad in Nederland aldus een bericht in de nieuwsbrief van MarketingTribune. Ook werd een nieuwe website, een dagelijkse nieuwsbrief, het weblog Marketingpulse.nl en de creatieve website DeCampagnes.nl geïntroduceerd.

Fred, erg jammer dat je ‘ons’ vakgebied gaat verlaten maar ik wens je heel veel succes bij Nieuwe Revu!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Kari-Anne

    Wederom kiest Nieuwe Revu dus voor een marketinggerelateerde-man naast marketeer Jan Paul de Wildt.

    Ik ben benieuwd wat de invloed van Fred op Nieuwe Revu zal zijn.

    Ik wens hem in ieder geval veel succes!

    (En ben benieuwd wie hem bij MarketingTribune gaat opvolgen…)


    2 januari 2007 om 15:42
    paulien

    heey Fred!

    kan ik je een keertje intervieuwen? voor mijn hoofdredacteurwerkstuk?


    13 januari 2007 om 08:52
    Ron

    Hey Paulien, ga eerst maar eens de herkansing maken over interpunctie, hoofdletters en spelling. Of mag je daar tegenwoordig niks meer over zeggen?


    13 januari 2007 om 08:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!