Wie wordt online media man en vrouw van het jaar?

17 april 2007, 05:44

Wie wordt online media man en vrouw van het jaar?AdLINK heeft het initiatief voor uitreiking van de jaarlijkse Adwards voor online media man en online media vrouw van het jaar doorgegeven aan online media brancheverenigingen IPAN en IAB. Ook Marketingfacts hoort dit jaar tot de initiatiefnemers.

De keuze is eenvoudig, stelt Arno Otto van AdLINK in het persbericht dat vandaag is verstuurd: “Zoals we vorig jaar al hebben beoogd en aangegeven, we geloven in deze awards en zien de Adwards graag uitgroeien tot DE prestigieuze vakprijs. Prima dat AdLINK het 1e initiatief getoond heeft, maar voor al onze vakgenoten dient er geen twijfel te bestaan dat dit een volwaardige en daarmee onafhankelijke online media branche award is. De branche verdient een prijs als deze, is niet te vergelijken met traditionele media en vraagt dus expliciet om een online media man en online media vrouw van het jaar award.”

De uitreiking van de Adwards vindt dit jaar plaats op 31 mei in restaurant Vroeger in Bloemendaal aan Zee. Genodigden, juryleden, genomineerden en winnaars wonen daar de uitreiking bij. Vorig jaar werden Stephan Fellinger en Annemiek Verhagen nog gekozen als online media man en vrouw van het jaar. Ben benieuwd wie er dit jaar met de eer gaan strijken. Ik maak dit jaar als jurylid in ieder geval weinig kans 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!