Brandgagement gaat soms te ver

22 april 2007, 06:41

Brandgagement gaat soms te ver

Marketingfacts schrijft vaak over brandgagement en co-creatie. Het doel van brandgagement is het betrekken van je klanten bij je merk. Maar dit voorbeeld leert ons dat sommige klanten te ver gaan in hun enthousiasme voor het merk…

Serge Fenenko
Strategy Director bij Novocortex

Strategy Director van het internet marketingbureau Novocortex, na 7 jaar marketing en business development bij Rabobank. Novocortex is gespecialiseerd in interactieve marketing en Internet Strategie Audits. We werken internationaal - in Nederland, Zwitserland, Rusland, Oekraïne, Kroatië etc. Novocortex maakt interactieve campagnes, virals en iPhone games die aandacht in sociale media en prijzen op internationale festivals winnen.

Categorie
Tags

6 Reacties

    serge.fenenko@novocortex.com

    @Carl

    Ben je teleurgesteld dat de logo’s op de baby gePhotoshopt zijn:-)


    23 april 2007 om 06:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!