Bright Alley helpt NIKE

23 april 2003, 08:36

CCInteractive, de e-mail marketing unit van Bright Alley Interactive Communication, gaat NIKE Europe assisteren bij de communicatie met haar Europese dealers.

Bright Alley Knowledge & Learning is al geruime tijd vaste leverancier van NIKE. Jaarlijks cre?ert en realiseert het interactieve presentaties, waarmee NIKE de nieuwe producten introduceert bij de NIKE-dealers en hen op de hoogte brengt van zowel de specifieke eigenschappen als de voordelen ervan. Om het retailkanaal op de hoogte te houden ?n om het bestellen via NIKE.NET (de e-business site van NIKE) te promoten, zal CCInteractive maandelijks e-mailings in 15 verschillende versies naar de diverse Europese landen versturen.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!