Ford op zoek naar de internet savvy vrouw
Ter promotie van de Ford Fiesta Cool met airco, heeft Ford België een campagne gelanceerd gericht op de jonge, internet savvy vrouw die zich graag laten verwennen en verzorgen. Via een online game, ontwikkeld door Ogilvy en The Parking Lot worden ze uitgedaagd de stoere Zweedse bink Kalle Hötson in zijn sauna zo hard te laten zweten dat hij wil afkoelen in de Fiesta Cool. Hoewel het geheel gebaseerd is op de bekende ‘Subservient chicken’ van Burger King uit 2004, is het niet een regelrechte kopie.
Soms worden de opdrachten mopperend door Kalle uitgevoerd maar vaak vraagt hij ook om hulp. Je zult dan zelf een opdracht moeten uitvoeren al dan niet onder tijdsdruk, die je eindscore bemoeilijken.
Wie er in slaagt Kalle Hötson het snelst op zijn kookpunt te krijgen, verdient een weekendje Beauty & Welness en mag zich daarvoor verplaatsen met een gloednieuwe Fiesta Cool.
Terwijl de heren (?) het spel al aan het ontleden zijn, ben ik wel benieuwd wat de vrouwelijke lezers van Marketingfacts vinden van de hele campagne!
Tip voor de dames:
striptease
basic instinct
😉
Ik vind vooral “val dood” erg leuk!
@Erik
Heb je er rekening mee gehouden dat er misschien homosexuele MF lezers bestaan? maaruh, hij is cute 😉
@Annet: aan dat laatste heb ik zeker gedacht, maar nadat artikel al live stond, dus neem ‘heren’ en ‘vrouwen’ even niet al te letterlijk in mijn artikel. Overigens heb ik een homosexuele vriend al erg blij gemaakt vanochtend, zeker toen ik hem paar commando’s mailde 😉
handstand al geprobeerd?
Kalender
chinees
acteur
iets anders gevonden??
scheren kammen bril handdoek buik >>> GSM = ZEKER DOEN !!!
probeer kloten is hahahahhhahahahhaahah
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!