ADV: Bezoek de Webwinkel Vakdagen

15 januari 2008, 08:00

{title}Aanstaande woensdag 16 en donderdag 17 januari vindt in de Jaarbeurs Utrecht de tweede editie plaats van de Webwinkel Vakdagen. Dé vakbeurs voor webwinkeliers en e-tailers. Met ruim 110 exposanten op de beursvloer biedt het een compleet en up-to-date overzicht van de laatste e-commerce oplossingen.

Parallel met de beurs vindt opnieuw een uitgebreid congresprogramma plaats. Ditmaal verdeeld over twee SprekersArena’s zullen de laatste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van online marketing, usability, behavioural targeting, multichannel strategieën, logistiek, affiliate marketing, web analytics en online betalingen uitgebreid worden behandeld.

Enkele sprekers tijdens de Webwinkel Vakdagen 2008 zijn:

• Stephan van den Eijnden, commercieel directeur TNT Post Pakketservice

• Francine van Dierendonck, Marketing Directeur Marktplaats.nl en eBay.nl

• Remko Nugteren, managing director TradeDoubler Nederland

• Durk Jan de Bruin, oprichter Startpagina en mijnWinkel

• Wijnand Jongen, Directeur Thuiswinkel.org

• Ben Kerkhof, CEO Vergelijk

• Wolter Tjeenk Willink, directeur Traffic Builders

• Pepijn Breijder, Managing Director Yahoo! Nederland

• Drs. Ing. Ronald Verschueren, directeur Netmarketing Usability Experts.

De eerste editie van de Webwinkel Vakdagen werd in januari 2007 door maar liefst 4.332 vakgenoten bezocht. Via www.webwinkelvakdagen.nl kunt u zich gratis en direct registreren voor de komende tweede editie.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Stijn Kruijssen

    Vorig jaar was het zeker interessant.. morgen weer een kijkje nemen!


    15 januari 2008 om 09:55
    Paul Schoenmakers

    Vorig jaar de beurs niet echt kunnen bekijken doordat we er zelf stonden als exposant, dit jaar gelukkig wat meer tijd om rustig rond te kijken.


    15 januari 2008 om 11:18
    HasBuz

    Geen gek idee. Ik denk dat ik er ook maar heen ga. Bedankt voor de info.


    15 januari 2008 om 11:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!