ReclameReview: Rexona
We schreven hier op MF al eerder over de nieuwe campagne van Rexona met Foppe de Haan. Hier is de bijbehorende commercial.
Credits:
Bureau: Lemz
Strategie: Mark Woerde, Wendeline Sassen
Concept: Fleur Westerbeek, Mark van der Werff, Peter de Lange
RTV: Wauter Ketelaar
Account: Wauter Ketelaar, Nicolien Hosang
Productiemaatschappij: Czar
Regie: Jeroen Annokkeé
Producer: Robbert Aschermann
Postproductie: The Ambassadors
Technische realisatie: Us Media
Klant: Sander Ruys, Frank Weijers
Voor:
Het droge acteertalent van Foppe de Haan past perfect bij de absurdistische humor van de andere acteurs die zich overmatig inspannen. Bovendien is de zweetmeter een uitstekende gadget om Rexona neer te zetten als de meest effectieve deodorant tegen zweten. Zowel grap als boodschap klopt dus in deze commercial.
Tegen:
Ik kan niks bedenken. Jullie?
Zal technisch prima in elkaar zitten maar doet mij eerlijk gezegd helemaal niets deze commercial.
Dus geen begrip voor parkinson patienten afschuwelijk deze reklamestuk