SpinAwards uitgelekt: Fout bij distributie Adformatie
Bij gebrek aan een relevanter onderwerp: WAAROM STAAT DE UITSLAG VAN DE SPINAWARDS NU AL IN DE ADFORMATIE? Sta je dan met je dure kaarten….
Ja, het is waar. Geen verlate 1 april grap. De SpinAwards zijn uitgelekt. Op MarketingTribune staan de pdf’s van de Adformatie die dus pas morgen bezorgd had moeten worden. MT haalt BrandNewTelly als bron aan, maar wat maakt het uit. De papieren Adfo ligt overal.
‘Er heerst lichte paniek op de redactie van Adformatie, om het voorzichtig uit te drukken. We zijn druk doende om uit te zoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat deze editie, waar een embargo tot vrijdag voor gold, toch bezorgd is. En we proberen te bedenken hoe we de uitreiking van vanavond nog enigszins kunnen redden. Ondanks het feit dat het dus een distributieverhaal is, staat het schaamrood – diep diep diep rood – ons op de kaken.’ Dat schrijft Roderick Mirande, redacteur Adformatie, hier. Vanochtend om 11.13. Voor de geschiedenis: Lemz is de grote winnaar.
Tot nu toe is onderstaande tweet dit dacht ik de enige communicatie vanaf Adformatie, naast bovenstaande reactie van Roderick Mirande:
Lemz, bij deze dan maar alvast gefeliciteerd!
Is print eindelijk weer eens sneller dan het net, is het weer niet goed…
@Rick
eigenlijk is print in dit geval sneller dan het event. Niet echt sneller dan online 😉
Jammer van het event, en sneu voor Adformatie maar bij Muse zijn we natuurlijk erg blij 🙂
Dit is wel heel erg vervelend voor de Adformatie crew, benieuwd hoe ze de uitslag nog spannend willen maken!
Oei wat een misser.
@Paul Hottinga, dit roept inderdaad om een creatieve aanpak. Met een snel goed idee zouden ze misschien nog wel meer publiciteit kunnen genereren dan met originele plan.
winnaars gefeliciteerd. Als winnaar zou ik een limo huren, gouden glitterpakken kopen en stoïcijns in de zaal gaan zitten 🙂
Ach, het levert in ieder geval een hoop free publicity op…
Ja de Horror kelder van Fritzl leverde ook hoop publiciteit op voor Oostenrijk, maar of er nu plots meer zomerhuisjes verkocht worden….
Sjonge jonge wat een domme opmerkingen hier weer.
Hee! We hebben gewonnen, met ons IkWin! project! yeah!
@Koos Koets: Sarcasme misschien? (vandaar de drie punten aan het einde)
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!