Viral Friday: Super Chameleon

3 april 2009, 07:54

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Ray-Ban met Super Chameleon. Zonnebrillenmerk Ray-Ban scoort na “Guy catches glasses with face”, “Cow Gives Birth To A Dude” en “Bobbing for Glasses” opnieuw een virale hit! Op plek 2, Creme That Egg!. Voor de “Cadbury Creme Egg Gooeys Film Festival” bouwde de 23-jarige Joseph Herscher zes maanden aan zijn Rube Goldberg machine. Metallica Risky Business Coaches maakt de top 3 deze week compleet. Na Heidi Klum, maken nu ook de vier Metallica bandleden hun opwachting in een Guitar Hero spotje.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!