De Corporate Social Networking Awards 2009
In mijn masterclasses Marketing & Social Networks hoor ik nog vaak: “Noem nou eens een Nederlands bedrijf dat sociale media goed inzet”. Het is waar, de social media best practices komen voornamelijk uit de US. Maar ook in Nederland worden de bedrijven langzaam wakker. Steeds meer bedrijven, recruiters en marketeers omarmen de mogelijkheden die social media bieden en behalen daarmee goede resultaten! Deze best practices willen wij graag met jullie delen. Daarnaast willen we deze social companies, recruiters en marketeers graag in het zonnetje zetten.
De Corporate Social Networking Awards, oftewel CSN Awards, zijn in het leven geroepen om op zoek te gaan naar de Best Social Recruiter, Social Marketeer en Social Company van Nederland. De winnaars zullen worden gekozen door een deskundige jury. De top 3 van iedere categorie ontvangt een nominatie en gratis toegangskaart voor de CSN Conference 2009 op 14 mei. Tijdens dit congres mogen de nominees hun case presenteren en worden de winnaars bekend gemaakt.
Criteria
Bij het nomineren let de jury op de volgende criteria:
- Welke social media zijn ingezet en welke tools en technieken zijn gebruikt
- Mate van activiteit op het social medium en interactiviteit tussen leden onderling en met het bedrijf/de recruiter/de marketeer.
- De rol van het bedrijf/de recruiter/de marketeer in de social media activiteiten.
- De spin-off/ resultaat van de social media activiteiten.
Hoe kun je je opgeven?
Stuur voor 1 mei een {encode=”csnawards@csnconference.nl” title=”mail “}met daarin de onderbouwing waarom jij, of iemand die jij kent, aanspraak maakt op een CSN Award. Neem in je verhaal uiteraard de criteria mee!