Rusland Innovatiereis 2009

19 april 2009, 05:46

Zoals eerder aangekondigd, hebben Coincide, InterimIC en Marketingfacts besloten om dit jaar samen een innovatiereis te maken naar Rusland waarbij we de steden Moskou en Sint Petersburg gaan bezoeken. De reis hebben we inmiddels de naam Digital Perestrojka 2.0 gegeven en het beloofd net als vorig jaar (toen we naar China zijn geweest) weer een fantastische week te worden. Dorrit Gruijters en Vincent Everts gingen begin deze maand alvast naar Moskou om een deel van het programma in te vullen. En als Vincent Everts ergens naar toe gaat, dan gaat zijn camera natuurlijk mee. Hierboven een eerste impressie van wat ons straks te wachten staat!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Alexander Peters

    Ik neem aan dat jullie in spb het Hermitage niet overslaan? Al ben je er maar een uur, het in ongelofelijk mooi en mag je niet overslaan. Mooie stad verder, en Rusland is gewoon een fascinerend land. Ik ben benieuwd naar de reisverslagen.

    ps. tips: voor een euro of 4 heb je een russische simkaart met iets van 125 minuten. een zo’n kaart is dus even duur als een minuutje met een reisgenoot bellen 😉

    foto’s maken in de metro mag niet, krijg je een boete voor van 100 RUB. Dat is, jawel, twee hele euros 🙂

    Oja, iets wat heel maf is is dat in spb liften normaal is. Je steekt je hand op en er stop een auto. Gaat hij dezelfde kant op als jij moet, kun je met ‘m mee, en hij zet je af waar je zijn moet. 20 minuutjes onderweg kost je een euro of vijf. Zou het wel doen met een rus erbij want men spreekt vaak geen Engels. En dat geldt trouwens voor iedereen (behalve de zakenlui), engels wordt slecht gesproken en er is ook weinig aangegeven in Engels, de stad is ook absoluut niet toeristisch.


    19 april 2009 om 09:54
    Elena Plotnikova

    Leuk idee! Alleen jammer dat men de naam van het land niet met de hoofdletter schrijft 😉

    En als jullie een paar goede bedrijven willen zien (meer creativiteit en innovatie vind je namelijk bij kleinere bedrijven dan bij media gigantes!), hoor ik graag! Ongevraagd advies geven is nog steeds een taboe in Rusland 🙂

    Ik ben beniewd naar de reisverhalen en resultaten van de ontmoetingen.

    Veel success!

    Russin in NL 🙂


    20 april 2009 om 05:41

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!