David Armano over de toekomst van advertising: WTF?
Op Twitter zag ik gisteravond deze tweet van Gerd Leonhard voorbij komen. Die presentatie moet ik even kijken, dacht ik nog. Zojuist gedaan; David Armano heeft er een mooi verhaal van gemaakt. Best vaak bekeken ook al, op Slideshare (5800x). Ik vind sheet 65 over hoe bedrijven ‘iets’ met social media ‘moeten’ wel een mooie:
Heel benieuwd of het werkelijk zo gaat, maar het idee triggert. Volgens mij heeft Armano zijn vinger gelegd op een heleboel trends. Waarom hij precies “WTF?” heeft toegevoegd aan de titel van zijn presentatie? ‘Agency models are broken’ (sheet 14). ‘Craig is the new David. Goliath is in trouble’ (sheet 19). Wie zijn de nieuwe artdirectors en copywriters? ‘Everybody’ (sheet 26). ‘It’s the me-economy, stupid!’ (sheet 31). ‘The future is behavior’ (sheet 66). Wat is advertising nog, eigenlijk? Vandaar die WTF?!
Me-conomy :), leuke slide.
Hij heeft er een mooi verhaal van gemaakt in die presentatie maar ik vraag me af of het in de realiteit ook zo is. Maar als je de presentatie zo ziet zou je alles wat Armano zegt wel geloven. Het komt heel goed over maar toch ik heb er mijn twijfels over.
@Fidom: waar twijfel je dan precies aan?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!