Merkwaarden als succesrecept
Op 11 juni organiseert merkenspecialist Gerard van Weerdhuizen in samenwerking met Wichert van Engelen een workshop over de relatie tussen merk en merkwaarden en het bedrijfsbeleid.
Bedrijven en organisaties die hun merk als uitgangspunt nemen voor hun bedrijfsbeleid (of andersom: die hun merkwaarden afstemmen op hun bedrijfsbeleid) hebben meer succes. Bekende voorbeelden daarvan zijn de Postbank en de Rabo-bank.
Beide bedrijven lopen als voorbeeld en rode draad door de hele workshop heen.
Onderwerpen die aan de orde zullen komen: Leiderschap en productvernieuwing, identiteitsontwikkeling, reclamecampagnes, balanceren tussen theorie en praktijk.
Tussen de presentaties door gaan de deelnemers zelf aan de slag met het snelste marktonderzoek en de snelste SWOT-analyse ter wereld.
Tot slot wordt de al vaak door mij besproken incubatietijd ingezet in de vorm van een boottocht over de Ankeveense plassen.
Meer informatie op de huisstijlsite Ken:merk
Datum/tijd: 11 juni, 14.30 – 19.00 uur
Lokatie: Ankeveen
Prijs: 115 euro (ex btw)
Aantal deelnemers: maximaal 25