Le Web 2009: Hoe merken en marketing om moeten gaan met het real time web

18 december 2009, 08:07

Op Le Web 2009 (dit is wel zo’n beetje de laatstste posting, zie zeker ook dit verhaal van vanmorgen van Peter van der Schaar over real time web of real time involvement) was het een komen en gaan van internet celebrity’s. Sommigen, zoals Steve Rubel en Brian Solis, maar ook Hugh MacLeod en Om Malik zaten verstopt in achteraf paneltjes of korte Q&A’s die maar een lullig half uurtje duurden. Hieronder, ga er maar eens lekker voor zitten (35 minuten) zie je een soort bootleg van een van die discussies, overigens ditmaal boeiende materie. Solis vindt het prima dat bedrijven mensen massaal gaan DM’en via Twitter, Brogan is het niet met Rubel eens, oftewel: er was wat vuur in de discussie. De titel: How brands and marketing have to adapt to this new worldwide real time word of mouth. Hieronder de video:

In het panel zaten, onder moderatie van Chris Brogan (wat een held):

Richard Binhammer (Dell)

Matthias Luefkens (WEF)

Steve Rubel (Edelman Digital)

Brian Solis (Future Works)

Seth Sternberg (Meebo)

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!