Blue Shots TV: Duncan Stutterheim
Ik was presentator tijdens de uitreiking van de NIMA Marketing Excellence Awards 2009 en ontmoette daar Duncan Stutterheim. Een persoon die bewijst dat je ‘marketingbedrijf van het jaar’ kan worden te midden van de BOL’s en de G-Stars van deze wereld door jezelf te zijn en maar in 1 ding te geloven: “Wat ik doe is gewoon de echte shit, weet je”… Tijdens die avond nodigde ik hem uit voor een gesprek in mijn programma Idealize en het resultaat zie je hierboven.
Ik word zo blij van dit soort gesprekken. Waarom? Omdat er een enorm grote club van mensen van mijn leeftijd is (‘veertigers’), die langzamerhand iets in de pap te brokkelen heeft en het waanzinnig goed met de wereld voor heeft.
Punt is wel dat deze club van mensen zoekt naar verbintenis en dit niet meer vindt in instituten als kerk, politieke organisaties of bedrijven. Spannend om te sparren met een Stutterheim waar het allemaal naartoe moet gaan. Wereldgozer.
Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.
Grappig dat hier geen reacties op zijn, terwijl dit nou juist de kern van marketing raakt. Op en top marketing en brand building om zoveel mensen bij elkaar te brengen voor een unieke ervaring. Petje af voor Duncan!
@rob: dank voor je reactie en gelijk heb je. Hele gesprek is een must see, vnf 40 minuten is ’t helemaal waar ’t om gaat in het leven..
Commentaar op de intro…”een broertje dood” is wel erg misplaatst in dit interview.
Verder oke
Leuk openhartig gesprek. 50 minuten is een hele zit achter de computer. Maar was zeker de moeite waard.
Ik ga al jaren naar events als Sensation. Om een bedrijf op te zetten dat zo goed in elkaar zit, media-wise, is zeker complimenten waard.
Goed interview. Kijk alweer uit naar de volgende aflevering.
Als ik jullie zo hoor spreken over de wereld dan blijf ik erop vertrouwen dat het goed gaat komen met deze wereld! Maar het is wel tijd om in actie te komen en te blijven.
Mooi gesprek! Zeker de moeite waard om helemaal te bekijken.
Klein commentaarzaterdag 30 januari 2010, 1:12 uur Commentaar op de intro…”een broertje dood” is wel erg misplaatst in dit interview.
Verder oke
….dat is het eerste wat ik ook dacht !
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!