Marketing Pioneers 2010: Brandfighters wint de Pytch PEP Talks

4 februari 2010, 16:11

Vandaag werd het congres Marketing Pioneers gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Met als thema Supersize your Sales” waren er zo’n 300 marketingprofessionals die genoten van het programma onder leiding van dagvoorzitter Stephan Fellinger. De Pytch PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch) was een podium voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. De beste presentatie werd beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500. Deze prijs ging naar Brandfighters. Ik zal hieronder deze post later updaten met video’s van de andere PEP Talks.

De Pytch PEP talks kun je hieronder zien van de volgende mensen:

Mober – Jeroen Wilhelm, BureauVijftig – Arjan in ‘t Veld, Beemway – Hans Gijsbertsen en 31Volts – Marc Fonteijn.

MP2010 Pytch Pep Talks – Mober – Bureauvijftig – Beemway – 31Volts from Pytch on Vimeo.

Verder waren er sprekers met de volgende thema’s:

Rikkert Walbeek – Sales 2.0; ‘Een echte sales 2.0 gek’

Huib van Bockel – Red Bull; ‘Merkbeleving’

Leen Zevenbergen; ‘Ondernemer pur sang’

The Challenge waarbij Energize, GX en Info.nl een oplossing te formuleren voor 6 dilemma’s waar moderne marketeers mee worstelen. Als keynote sloot David Meerman Scott met ‘The new rules of Marketing & PR’. Ook deze video en een interview dat Remco Janssen met Meerman Scott had volgen. Kijk verder terug op Marketing Pioneers 2010 op twitter via #mp2010 en op Flickr via mp2010.

Ayman is digitaal Strateeg die betekenisvolle digitale verbindingen tussen bedrijven en klanten creëert. Ayman helpt bedrijven om meer waarde voor klanten te creëren met digitale middelen, de relatie met klanten te verstevigen en nieuwe inzichten op te doen. Als digitaal strateeg zet hij digitale (en sociale) media om in digitale waarde, digitale ervaringen en sociale business. In opdracht voor kleine en grote organisaties ontwikkelt Ayman digitale concepten, geeft advies en trainingen op het op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Daarnaast heeft hij een aantal eigen initiatieven opgericht, zoals de Nederlandse Social Media Academie (NSMA).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!