Brandende Zaken: Duncan Stutterheim
Voor Brandende Zaken – het Marketingfacts/MarketingTribune programma over merk en marketing (zie ook deel 1 en deel 2) – spraken Egbert Jan van Bel en ondergetekende met Sensation-grondlegger Duncan Stutterheim. Op de heilige grond van de Amsterdam Arena, met het dak dicht en toch bij -3 graden. Een gesprek over Duncan Stutterheim als merk, over de toekomst van Sensation en over zijn principes en dromen. Brandende Zaken presenteert zo’n 4 keer per jaar een vakmens in de spotlights. Nu te lezen in de jongste MarketingTribune. Hieronder het video-interview:
Duncan Stutterheim:
“Ik organiseer al 18 jaar feesten. Ik ben nu 39, heb kinderen. Dan ga je anders denken. Over de inhoud van je product. Maar ook over het effect daarvan. Ik zorg voor integratie. Dat heb ik gemerkt, ik voel dat zo. Bij onze feesten gaat een Marokkaan met een Nederlander naar bed. Iedereen is gelijk. We delen de muziek. Het plezier. Dansen. Zo doe je iets met integratie. Zo help je mensen om samen te zijn.”
Integratie is per definitie Sensatie.