Vision on Media #1: Nieuw Web TV programma

16 maart 2010, 10:32

Daar is hij dan: de allereerste aflevering van Vision on Media, hét webtv programma over nieuwe media en marketing van The Filmfactory en Marketingfacts. In december begonnen we voorzichtig met brainstormen, en nu is de nul-aflevering af. Over Seth Godin die naar Nederland komt, de social newsroom van Cardif, een crossmedia case van Best Western, een interview met Marketingfacts blogger Remco Janssen én een videocolumn van Bert Brussen.

Vision on Media is een videoproductie van The Filmfactory in samenwerking met Marketingfacts.

Feedback

Bekijk hier het kanaal van Vision on Media met de uitgebreide interviews in aparte filmpjes. Voor vragen over het programma: mail met ingrid@thefilmfactory.nl of met matthijs@marketingfacts.nl. We horen heel graag jullie feedback, aanbevelingen, suggesties en leuke nieuwsonderwerpen! Dat kan hieronder in de comments, of per e-mail.

Ingrid Tappin
Managing Director bij The Filmfactory

Categorie
Tags

5 Reacties

    Michiel van Gaalen

    Gefeliciteerd Ingrid, hij is erg leuk geworden!


    16 maart 2010 om 10:49
    Joery Bruijntjes

    Leuk format, zou alleen voorstellen dat Lizelotte zichzelf ook even voorstelt. Heb aan het einde de video nog maar eens teruggespoeld om te kijken naar wie ik nu had zitten luisteren..


    16 maart 2010 om 17:40
    Lekkere Lezer

    Vanaf 0:11 tm 0:18 staat anders duidelijk in beeld dat ze Lizelotte van Dijk heet.

    Zeven seconden lijkt mij ruim voldoende voor zo’n eenvoudige naam.


    16 maart 2010 om 20:15
    MvanCampen

    Leuk dat Best Western Hotels onderdeel kon uitmaken van jullie eerste aflevering!

    Het ziet er geweldig uit!


    16 maart 2010 om 20:35
    seomysite

    Leuk! Met veel plezier gekeken!


    20 november 2010 om 13:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!