Vision on Media #1: Nieuw Web TV programma
Daar is hij dan: de allereerste aflevering van Vision on Media, hét webtv programma over nieuwe media en marketing van The Filmfactory en Marketingfacts. In december begonnen we voorzichtig met brainstormen, en nu is de nul-aflevering af. Over Seth Godin die naar Nederland komt, de social newsroom van Cardif, een crossmedia case van Best Western, een interview met Marketingfacts blogger Remco Janssen én een videocolumn van Bert Brussen.
Vision on Media is een videoproductie van The Filmfactory in samenwerking met Marketingfacts.
Feedback
Bekijk hier het kanaal van Vision on Media met de uitgebreide interviews in aparte filmpjes. Voor vragen over het programma: mail met ingrid@thefilmfactory.nl of met matthijs@marketingfacts.nl. We horen heel graag jullie feedback, aanbevelingen, suggesties en leuke nieuwsonderwerpen! Dat kan hieronder in de comments, of per e-mail.
Gefeliciteerd Ingrid, hij is erg leuk geworden!
Leuk format, zou alleen voorstellen dat Lizelotte zichzelf ook even voorstelt. Heb aan het einde de video nog maar eens teruggespoeld om te kijken naar wie ik nu had zitten luisteren..
Vanaf 0:11 tm 0:18 staat anders duidelijk in beeld dat ze Lizelotte van Dijk heet.
Zeven seconden lijkt mij ruim voldoende voor zo’n eenvoudige naam.
Leuk dat Best Western Hotels onderdeel kon uitmaken van jullie eerste aflevering!
Het ziet er geweldig uit!
Leuk! Met veel plezier gekeken!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!